(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diye Diye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diye Diye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyi akşamlar gönül dostu. Şair ruhlu insanların sözleri ve konuşmaları zaten şiirdir. Hiç bir şiiri iyi kötü diye ayırmam. Her şiir şairinin yavrusudur. Şair yavrusunu aslan veyahut kurt görür. Kuzgun'un yavrusunu kartal veya bülbül gördüğü gibi. Her şair şiirini yazarken yüreğinden ne fırtınalar kopmaktadır. Kimse bilemez. Fakat şair o fırtınaları şiir olarak gönüllere aktarabilir. Ne mutlu o şaire... ............................ Saygı ve Selamlar...
Usta bu güzel şiir okuyamadım sadece dinledim........ ama aşağıda Alptekin ve Mustafa hocanın yorumundan şiiri okudum şiirin hecelerinin yarısı yok klavye hatası galiba........... Kutluyorum,Yüreğine sağlık _____________________________________________Saygılar
Şu gurbet ellerden selam yolladım Uzaktan yakına var diye diye Yolunu gözledim hep adım adım Hasretle beklerken yâr diye diye...(19:32)
Canımda canandın sormadın bile Aklını benimle yormadın bile Diyarın gurbetmiş varmadın bile Vuslatın yolları dâr diye diye...(19:49)
Nefes almak haram, eğer gelmezsen Her günüm cehennem sen de bilmezsen Dinmiyor ki yaram, derman olmazsan Dilimde tüy bitti sar diye diye...(20:06)
Kurudu pınarım akar mı bilmem Kader artık bize bakar mı bilmem Felek belimizi büker mi bilmem Bağrıma taş bastım dur diye diye...(20:33)
Şu kalbimi çalan hırsızım oldun Gizliden gizliye sızım da oldun Alnıma çakılan son yazım oldun Gönlünü gönlüme ver diye diye...(20:51)
Kurak geçer ömrüm bana akmadın Umudumu kırdın ışık yakmadın Ölmekten beterim dönüp bakmadın Kaç kere söyledim var diye diye...(21:28)
05.11.2014-ANTALYA
Polat Tek
***
Harika bir 6+5 Hece şiiri okudum. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. Değerli kalemi gönülden Tebrik ederim. Şiire duygulu sesi ile hayat veren değerli Ayşegül Dinçbaş Hanımefendiye Sonsuz Teşekkürler. Her iki yüreğe de en içten selam ve saygılarla...
Şair ruhlu insanların sözleri ve konuşmaları zaten şiirdir.
Hiç bir şiiri iyi kötü diye ayırmam.
Her şiir şairinin yavrusudur.
Şair yavrusunu aslan veyahut kurt görür.
Kuzgun'un yavrusunu kartal veya bülbül gördüğü gibi.
Her şair şiirini yazarken yüreğinden ne fırtınalar kopmaktadır.
Kimse bilemez.
Fakat şair o fırtınaları şiir olarak gönüllere aktarabilir.
Ne mutlu o şaire...
............................ Saygı ve Selamlar...