//Yürekten karşılıksız sevmek her zaman; hayal kırıklığı, düş kırıklığı, can kırığı ve kalp kırıklığıdır. İşte ben de tüm kırıkları kabullendim, aldırdım gönlümden haddimi aşıp da arayamadım dün gece…//
Düş kırıklığını kabullendim, aldırdım gönlümden Peki sen hiç düş kırıklığı yaşadın mı? Umut ederek sevdiğini bekledin mi? Beklemek nedir bilir misin? Geceler boyu sol yanın boş ve yarım kalıp Sabahladın mı ağlayarak? Ya da yalnızlığınla düş kırıklığına uğradın mı hiç? O vurdumduymaz tavırların yok mu? Umursamaz tavırların Karanlığın gölgesinde yüreğimi acıtsa da Haddimi aşıp arayamadım dün gece…
Kafamı yastığımdan kaldıramam Hasretin ağır basar Yatağıma sinen ten kokunla avunurum Bakamam sensiz hiçbir yana boşluğa gözlerim sığmaz Derin derin aldığım nefesin ne önemi var Ben bir hiçim Nefesim sensizlik ve özlem kokar Sen başlı başına nefes almayı seversin Bense seninle…
Gecelere düşmanım, yakıp aydınlatmak isterim karanlıkları Beni bırakıp gidişlerin hep gecelere denk geliyor Yine bu gecede ölüm yağdı yüreğime Haddimi aşamadım arayıp soramadım Beklemek nasıl da acı verir yüreğime Sen nerede kiminleydin dün gece?
Hadi bir ses ver, hangi bilinmeyen eldesin Bakışlarını giydir gözlerime öyle derin bak ki bana... Sığınalım el açıp yaratana Gözlerinden gönlüme süzülen sancıya derman olsun…
Geceler uzun ve soğuk yatağım boş Gel sol yanıma, diğer yarımı tamamla Her gece gözlerim yollarda dönüşünü beklerim Umutsuz bakışlarımla… Dilimde hep kabul olmayacak o dua Odama düşmüş siluetin, bakışların bir başka Ve senin o umursamaz tavırların Karanlığın gölgesinde yüreğimde sancılansa da Düş kırıklığını kabullendim, aldırdım gönlümden Haddimi aşıp arayamadım dün gece…
//Özledim ama sana anlatamadım, haddimi aşıp arayamadım dün gece, sesini de duyamayınca gücüm sadece ağlamaya yetti//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arayamadım Dün Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arayamadım Dün Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayrılığın olduğu yerde nefes dahi düğüm düğüm takılır sevenin yüreğine....
tebriklerimle Mustafa abi...
selam ve saygılarımla....