Aşk iki kişi ile oynanır Her zaman iyi olan kaybeder Sen kazanmadın ben de kaybetmedim O halde neyimizi paylaşamıyoruz? Yaşadıklarımızın hepsini toplasak bir araya Ne gerçekleşmesi mümkün bir hayal Ne de rüya gibi gerçek! Duygusal bir etkileşim vardı aramızda Yaşadığımız sadece Fırtına öncesi sessizlik Sonrası kasıp kavuran hortum… Silmişsin ya gönlünden beni öyle diyorlar Kafam parçalı bulutlu Sen rüzgârdın, oynuyordun benimle Savurdun bir oraya bir buraya Sol yanımda büyük bir sızı Yüreğimde fırtına öncesi sessizlik Sonrası hortum…
Birden bire terk edilmişliğin Çaresizliğimin acısı çöktü içime Yüreğimde fırtına öncesi sessizlik Sonrası hortum… Direnecek halim kalmadı rüzgârlara Başka orta yol bulamayınca Gözlerimde yağmurbulutu olan hayalini sildim Artık sicim sicim yağamayacaksın yüreğime Ve yumdum gözlerimi Her yer sonsuz karanlık Yokluğunun siluetini gördüm gözbebeklerimde Silmişsin hayatından beni öyle diyorlar İçimde terk edilmişliğin verdiği Büyük bir suskunluk! Susuyorsam eğer Oradan oraya savrulmanın verdiği yorgunluktandır…
Cebimde biriktirdiğim kelimeleri bir araya getirsem anlatamaz Hiçbir cümle ile anlatılamayacak kadar uzun yorgunluğum Sadece susuyorum, suskunluğum yenilgim değildir Ben kazanmasam da Hiç kaybetmedim! Suskunluğumun anlamı Fırtına öncesi sessizlik Sonrası hortumdur!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fırtına Öncesi Sessizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fırtına Öncesi Sessizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.