yası yıkılmış’ diyorlar... miş, mış zaten kaç yazar bakar an yürür uktan sonra iteni dlur güdeni de r azar...
ytani olmuş ileri hiç sormayın ! aygın cık öksüz ili pabuç pmacık olanı, maske diye taktılar... e; yan dokumacılar k mu onlar... mi desem yoksunlar mı desem rum...
ayrı kalmadı gırtlağa rumlara akarken aktılar gizli biraz da açıktan kaç bin şiir karalasan kime yarar...
i; eğerin ya da göz z güven ilir...
de hele’ nler olsa da; nlara: meyin şu edebiyatı ucunun takdir indilerindedir hikaye... yan anladı yan yine yandan baktı sobe !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOBE ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOBE ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nedense bazı gerçekler hep gizli kaldı daha doğrusu bildiklerimizi yazmak suç unsuru haline gelmiş ya da kapıyı göstermişlerdir...(bu da onlardan biriydi diyelim) saygılarımla...
Harika bir serbest vezin şiiri okudum. Anlam doluydu ve anlatımı mükemmeldi. İmgeler yerinde ve etkiliydi. Değerli kalemi yürekten Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarla...
’son sözünü de hele’ diyenler olsa da; sözüm onlara: lütfen daha fazla kirletmeyin şu edebiyatı yazdıklarınız okuyucunun takdir indilerindedir gerisi hikaye... anlayan anladı anlamayan yine yandan baktı sobe !
kaleminize yüreğinize sağlık üstadım boş konuşmayı marifet sanıyorlar anlayan anlamıştır harikaydı kutlarım saygılar.