(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Yazacağını Şaşıran Adam... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Yazacağını Şaşıran Adam... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemi tükendi hep gere gere Dertleri kaşıyıp taşıran adam Şu kahpe hayatı hep yara bere Ne yazacağını şaşıran adam
:(
bazı dertler çok söyletir adama yönün şaşar aklın donar elin gitmez gözün bakar da yüreğin üşür işte...
derdini saklayıp yürümek gerekiyormuş şair kardeşim: bak ne güzel yazmış kalemin:
Anlamadı beni tekrar sor dedim Yanlış yola saptı hele dur dedim Ya sırat köprüsü, inan dar dedim Ne süzeceğini şaşıran adam :(
anlatırsın anlamaz söylersin dinlemez gösterirsin görür de görmez aslında bilir ne kadar haklı olduğunu biz doğruya eğri diyemedik çoğunu da yuttuk !ses etmedik ondan dır dokuz köy misali yürekten kovuluşumuz...
Mevla'm haklıya hakkını teslim edin (diyor) hakkımıza girenler günahımızı alanlar iyi düşünsün elbet yazacak elbet söyleyecek çok sözümüz var! lakin, biz yine bize yakışanla kalalım...
işimizi ısmarladığımız bir (allah)var... emeğine sağlık kardeşim
Mevla'm haklıya hakkını teslim edin (diyor) hakkımıza girenler günahımızı alanlar iyi düşünsün elbet yazacak elbet söyleyecek çok sözümüz var! lakin, biz yine bize yakışanla kalalım... ( Demiş şiir yürekli kardeşim)
ki; güzelde demiş hak var elbet ama bilip de bilmezden gelenler o kadar çok ki... ben şahsen yoruldum haksızlıklardan ve hak mücadelesi yapmaktan artık üzülmüyorum ben vicdanen rahatım kardeşim biliriğm ki hak yiyen iflah olmaz yedikleri bir gün elbet çıkar ummadığı anda karşısına o zaman kafasına ''dank'' eder bende bir zamanlar aynısını yapmıştım birilerine şimdi benımde başıma geldi '' diyecektir.
biz Rabbimizi biliriz kuldan da bir breklentımız yok...
Bu güzel yorumun için teşekkür ederim şiir yürekli melek kardeşim saygılarımla...