Dipsiz kuyuya benzer yaşadığım bu hayat, Çürük ipin ucunda inişim ve çıkışım. Yar’sız aldığım nefes tarihi geçmiş bayat, Geçerli bir sebebdir yaşamaktan bıkışım.
Adımı zikrettiğin sesini duyamadan, O yanımda olduğun günleri sayamadan, Bir kelebek misali hayata doyamadan, Yataksız ırmaklara sensiz döndü akışım.
Yalnız ikimiz için ne hayaller kurmuştum, Her gördüğüm rüyayı hayırlara yormuştum, Yuvamız olacaktı kapısında durmuştum, Senden geriye kalan şimdi ağıt yakışım.
Kapanması imkânsız bıraktığın izlerle, Yüreğimden dökülen ağıt dolu sözlerle, Gidişinin ardından ağlamaklı gözlerle, Kırık bir çerçevenin içinde son bakışım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırık Çerçeve şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırık Çerçeve şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalnız ikimiz için ne hayaller kurmuştum, Her gördüğüm rüyayı hayırlara yormuştum, Yuvamız olacaktı kapısında durmuştum, Senden geriye kalan şimdi ağıt yakışım.
Kapanması imkânsız bıraktığın izlerle, Yüreğimden dökülen ağıt dolu sözlerle, Gidişinin ardından ağlamaklı gözlerle, Kırık bir çerçevenin içinde son bakışım.
Harika dizeler yüreğinize sağlık hocam Kaleminiz daim olsun saygılar sunarım.
Kapanması imkânsız bıraktığın izlerle, Yüreğimden dökülen ağıt dolu sözlerle, Gidişinin ardından ağlamaklı gözlerle, Kırık bir çerçevenin içinde son bakışım.
Değerli kaleminizden harika bir şiir okumak çok güzeldi üstadım.Kaleminizi alkışlıyor saygılar sunuyorum...
Sayın ZARAR şiir olarak çok beğendim. Olay olarak asla... Ne varki hayatın gerçeği de bu. Sevmek, erişememek, hüzünler içine hayalini çerçevelemek... Tebrik eder saygılar sunarım.
Merhaba kardeşim.Harika bir heceydi.Gönül çağlayanından öyle bir dökülmüş ki duygular mısralara sığmıyor,direk okuyanın beynine akıyor.Severken yaşamak Güzeldir, Ayrılınca Yaşamak Izdıraptır.. insan Sevdiğine inanır, Sevmedğini ise hep yalancı olarak görür.. Eğer Sevmek Kötü Olsaydı, Yaradan Bize Kalp ve vicdan verirmiydi)….harika bir lirik şiirdi kutlarım.puanım tam selamlar....
Şairi şair yapan sebepler vardır üstadım yani her şairin aşka dair bir öyküsü. Bu iç birikmişliği bir gün olmazsa bir gün mutlaka dizelerine, kalemine sirayet eder ve gün gelir ayan beyan zuhur eder hisler. Kurgu mudur yoksa bir yaşanmışlık öyküsü müdür bilinmez. Bu cümlenin cevabı sizde gizli tabii, bizim şiirde gördüğümüzde bizde. Bu şiirin duygu yönüne olan kelamımızdı, gelelim şiirin şekli yönüne dördüncü mısraları her kıtaya güç verir nitelikte ve vurguyu artırmakta ayrıca şiire koyduğunuz başlıkta son derece şiire yakışır bir ifade. kutluyorum üstadım güzel bir hece şiiri okudum. Selamlarımla...
hatice hanım ne tesadüftür ki az önce sizin sayfanızdaydım son şiiriniz beni oldukca etkilemişti sıra dışı sözlerin kıraliçesinden böyle bir övgü yorum almak bir onurdur çok teşekkür ederim