SEVGİLİ SEVGİLİM (Sevgiliye aşk dilinde siyasi mektup)
Sevgili sevgilim, Sana sevgilim diyeceğim kızma, Kral sanmış kendini soytarı yüreğim, Taht kavgalarında vurmuş ced-dini, Senelerce evveldi, Bir kıtlıkta, Ulusunu yiye yiye. Bugüne geldi, En amansız savaşlarda, Göğsünün siperinde saklanmış. Adı, K/adın, Yağmur yağınca, Gözleri, Yedi k/at gökte, Yedi k/at dipte, Dört nala beynimin kumunu ezerken, Kamıştan kesilmiş bir ney gibi, Ayrık düş-müş notalar arasından, Feryat, Figan Salkımından ayrılan üzüm taneleri gibi, Ayaklarının dibinde bir şaraba, Mecnunun eline bir tasa, Aklının mahremine girmiş ecinniler. Bilir. Seni nasıl sevdiğimi. Boynumu, Tanrının kılıcına, Nasıl uzattığımı, Başka dilde, Başka dinde, Başka Tanrılara Dua ettiğimde, Tohumun cürümünü bilmedi karanfil.
Nuh gibi, bir gemi icat edemezdi ellerim. seni sırtımda karaya çıkartacak kadar büyüktü yüreğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİ SEVGİLİM (Sevgiliye aşk dilinde siyasi mektup) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİ SEVGİLİM (Sevgiliye aşk dilinde siyasi mektup) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkür ederim. bahsettiğiniz arkadaşı tanımak istedirdim. şiir kitabı zaten var. şuan piyasada mayısta Allah nasip ederse ikincisi basılacak. efsunname kitabı kitap yurdunda ve kitap storeden temin edebilirsiniz :) sevgiler
seni sırtımda karaya çıkartacak kadar büyüktü yüreğim. NE KADAR BÜYÜK BİR YÜREKKKKK tebrikler şair