(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
derler ki; "özür dileyeceğin şeyi yapma, yaptıktan sonra da özür dileme." sanırım özür dilemem abesle iştigal olur. cezama razıyım :) zira ilk defa şiirinize bir yorum yapıyorum ve üstelik de 44'üncü kişi olarak. eh, bu ayıp da bana yeter. kaleminize ve yüreğinize sağlık. ilhamınız bol olsun efendim.
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim RABBİM AĞLATMASIN GÜZLE YÜEĞİNDE GÜLLER SOLMASIN SEVGİYLE KAL...
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim çok hoş bir çalışma tebrikler saygıyla
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Bizi yine volkanlarda dolaştırmışsın.Şiir ne kadar güzel olursa olsun dost yüreğinden parçalanarak gelen kanayan gülleri okumak o kadar da kolay olmuyor.Tebrikler.
Efkar bastı beni yine bu gece Uzaklara dalıp dalıp ağladım Yokluğunda ateşlerde bu gece Ciğerimi yakıp yakıp dağladım ***Yüreğine sağlık sevgili kardeşim güzel söylemişsiniz.
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim ************************************* tebrikler. yine dört dörtlüktü.
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim efendim çok güzel bir şiir okudum mükemmel olmuş tebrikler
Selam: Kutluyorum sizi.Harika oluş.Dizelere öylesine hayat vermişinizki gökkuşağı misali.Yüreğinizdekileri kalemizden öylesine güzel bizlere akıtmışınızki.Söylenecek birşey sadece tebrikler.Herşey şey gönlünüzce olsun daima sevgi ve tebessümlerle kalın
Her zamanki gibi yine güzel bir eser yaratmışsınız. Hep derler "geçmişe takılmayın " diye ama gelecek geçmişsiz olmuyor değil mi? Gelecek bir hayal. Geçmiş ise acısıyla tatlısıyla yaşanmış bir gerçek. İnsan gerçekleri inkar edemez, onlarsız olamaz. Ama geçmişe takılıp kalmamalı. O zaman ileri gidemez, geleceği yaşayamayız ki. Şiirin beni çok duygulandırdı. Teşekkür ederim.
Oldukça hüzünlendim şairem :( Anılarda kalmak... Dilerim dolu dolu yaşarsınız sevdiklerinizle, ayrılıksız ve hasretsiz sevgilerle. Sevgi yüklü saygılarımla.
Geceler, bir çok şeyi karanlığı ,ile örten geceler........Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim .............................................geceler bir başka özlenir sevgili.........bir başka depreşir içerideki özlem.......eline sağlık dost.
Efkar bastı beni yine bu gece Uzaklara dalıp dalıp ağladım Yokluğunda ateşlerde bu gece Ciğerimi yakıp yakıp dağladım bilirim o kör geceyi...ay da çekip gittikten sonra....vustsa hep bir vurgun penceremde.....saygılar....harikasınız....
kutlarım yazmak istediğim öğle çok övgü varkı yazsam kesin abartmışsın derler çok güzel ve özel olmuş kardeşım ne diyelim sevgiler olsun güzel yüreğine iyiki varsın
Aşk bağında gözü yaşlı bu gece Yaralarım deşip deşip ağladım Yakutîyîm yâr yolunda bu gece Şu halimi nârâ vurup söyledim....yakuti kardeş yüreğine sağlık çağlamışsın yine çağlayan yüreğiniz huzur ve , sağlıkta kalsın......
ustadım canı yakmak maziyi hatırlayıp ağlamak an an erimek sevgiyi taşıyan yüreklere mahsustur ne mutlu ki size sizde o yürek var yaşadıklarını sual edip sorguluyorsunuz ağlamak hatırelamaktır ne mutluki hatuırlıyorsunuz .... ağlamak yüreğe su serpmektir ... ustadım kutlarım yüreğinizi
Harlayıpta dertlerimi ağladım.
Bir senden geçemedim bu gece,
Ölmedim de,bu canımı zorladım...