(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEYECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEYECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğun bu sineme acı ekse de, Sensizlik ruhuma sancı serse de, Son nefes gelip,benden geçse de, Gözyaşıyla yolun gözleyeceğim. Ben hep seni yine bekleyeceğim.
Bu sevda uğruna ömrüm yitse de Ruhum bir kuş gibi uçup gitse de Umutlar tükense yollar bitse de Ben hep seni yine bekleyeceğim
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Yeni neslin bir türlü okuyup içine sindiremeyeceği kıvamda bir aşk hasretinin volkandan fışkırmasını dizelere dökmüşsünüz.Telefon aşklarıyla şipşak aşık olup,yenisini bulduklarında eskisins hatırlamayan bir nesle elbette aşina değiliz.Tebrik edildiniz.
mukemmel dızelerdı ustadım bana eski bir parcayı anımsattı .... "melekler baharı nasıl beklerse bende seni öyle bekleyeceğim " dercesine bekleyişlere durmuşsunuz şiirde yerinde anlamı ve anlatım bakımından mukemmmel olmus kutlarım...
***HARKULADE*** Duyguların, pınar olup, Denizlere, Deryalara, hatta Okyanuslara ulaştığı Oradanda, buharlaşıp, gökteki yıldızlarla bezendiği, AYdededen güzellik, Güneşten sıcaklık aldığı Aşk sevda olarak közlenen yüreğe yağdığı saygın arif anlatımlı çok güzel bir şiir okudum. Seven, yüreğindeki aşkı haykıran ***yüreğe*** selam olsun. Böylesi bir aşkı güzel yorumları ile inci tanesi gibi işleyen, katkı yapan ***yüreklerede*** selam olsun İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz Saygılarımla efendim. Şair67 Ali Cemal AĞIRMAN
Bu sevda uğruna ömrüm yitse de Ruhum bir kuş gibi uçup gitse de Umutlar tükense yollar bitse de Ben hep seni yine bekleyeceğim şiirinde hasret özlem akmış gitmiş..beklemekte güzeldir..beklemeyi sevmekte...sevgiyle kal...
Mevsimler seneler bir bir geçse de Ölüm gözlerimden ömür biçse de Ecel şerbetini bu can içse de Ben hep seni yine bekleyeceğim
Denizler kurusa suyun çekse de Hasret kazanında aşkın yaksa da Lâl olsa dillerim konuşmasa da Ben hep seni yine bekleyeceğim
Bu sevda uğruna ömrüm yitse de Ruhum bir kuş gibi uçup gitse de Umutlar tükense yollar bitse de Ben hep seni yine bekleyeceğim.........yüreğin sıkıntı ellerin det görmesin deyerli kardeşim......
Bu sevda uğruna ömrüm yitse de Ruhum bir kuş gibi uçup gitse de Umutlar tükense yollar bitse de Ben hep seni yine bekleyeceğim + Aşk Özlem ve sevda dolu yürekten yazılmış dizeler.Hüzünlenerek okuduk.
Günümüzün vefasızlarına, Daldan dala konanlara, ondan sonrada kendisini aşık sananlara ders olsun bu şiir. İşte gerçek sevgi, gerçek aşk budur. Almadan verebilmek, umutsuz bile olsa ölümüne sevebilmek...
Ya yayan yapıldağım, yahut yorgun bir atta Her güneş batımında, ta ufuklara bakta Gelemezsem ne olur, bekle beni sıratta Beklediğine pişman, olmadan geleceğim Sevgi çiçeklerim hiç, solmadan geleceğim.
BEN DE OZAN KARDEŞİME BÖYLE CEVAP VERİYORUM BİR ESKİ ŞİİRİMİN DÖRTLÜĞÜ İLE...YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLAR..
Bu sevda uğruna ömrüm yitse de Ruhum bir kuş gibi uçup gitse de Umutlar tükense yollar bitse de Ben hep seni yine bekleyeceğim ***Sevdanın Yakutçasına: YAKUT MU,ZEBERCET Mİ? GÖRMEDİM BÖYLE SEVDA REDDEDİLMEZ HACET Mİ? MAKBUL EYLEYE MEVLA_______his
Güzeldi kutluyorum ... Ancak ve bence şiirinizin nakarat dizesinde ; "Ben hep seni yine bekleyeceğim" içnde ya "hep" yada "yine" den biri fazla gibi geldi bana ... Mesela ; "ben seni yine bekleyeceğim" veya "ben hep seni bekleyeceğim" daha etkili ve kararlı gibi. ne dersiniz ?
Kutlarım yine harika şiir okudum yüreğien saglık kalemin susmasın mutlu ol mutlu kal
Hani gözler varya sözleri anlatır, Hani sözler varya gözleri aglatır, Hani anlar varya değeri geç anlaşılır, Bir de aşk varya seni hep ağlatır.. İşte o aşk varya insanı hep yaşatır
Muhterem hacer hanım,gecenin bu vaktinde kaleminizden güzel bir şiir okudum. Beklemek.umutla beklemek,özlemle beklemek,gerçekten insanı üzsede çok hoş bir duygu.Saygılarımla şiir yüreğini selamlıyorum.
Sensizlik ruhuma sancı serse de,
Son nefes gelip,benden geçse de,
Gözyaşıyla yolun gözleyeceğim.
Ben hep seni yine bekleyeceğim.