Bazen ayazlar yedik, bazen güzel baharlar Ömrüme kış olsan da, hep seni seveceğim. Güzel düşlerim vardı, başa yağınca karlar. Dağlarda taş olsan da, hep seni seveceğim.
Sevgiden çiçek gibi, açtım senin gözünde Seviyorum deyince, güneş açar yüzünde Ne cevherler saklıdır, derya gibi özünde Umutsuz düş olsan da, hep seni seveceğim.
Ne güzeldir seninle, gönülgönüle olmak Beraberce yürüyüp, mutlulukları bulmak Filizlenip dallarda, sonra beraber solmak Gözümde yaş olsan da, hep seni seveceğim.
Şarkı gibiydik senle, sen notası ben sözü Bahar eylemiştik hep, mutluluklarla güzü Bazen gece hüznünde, çok aradık gündüzü Zehirden aş olsan da, hep seni seveceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözümde yaş olsan da, hep seni seveceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözümde yaş olsan da, hep seni seveceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şarkı gibiydik senle, sen notası ben sözü Bahar eylemiştik hep, mutluluklarla güzü Bazen gece hüznünde, çok aradık gündüzü Zehirden aş olsan da, hep seni seveceğim. Kutlarım.. saygılarımla..
Ne güzeldir seninle, gönül gönüle olmak Beraberce yürüyüp, mutlulukları bulmak Filizlenip dallarda, sonra beraber solmak Gözümde yaş olsan da, hep seni seveceğim.
Sevgi pınarınız kurumasın hocam saygılar tebrikler...
Ne güzeldir seninle, gönül gönüle olmak Beraberce yürüyüp, mutlulukları bulmak Filizlenip dallarda, sonra beraber solmak Gözümde yaş olsan da, hep seni seveceğim.
Şarkı gibiydik senle, sen notası ben sözü Bahar eylemiştik hep, mutluluklarla güzü Bazen gece hüznünde, çok aradık gündüzü Zehirden aş olsan da, hep seni seveceğim.