Tanrım oku beni, Seni şahit tuttum hiçliğime. Eski bir Makedon kabilesini anlatan Bir kitabın orta sayfasından düştüm. En son bir ayraca tutunduğumu görmüş olayın kahramanları. Taksirle kendimi vurmuşum alnımdan. Kanımı akıtmamışım prospektüs gereği.
Birçok tekfur da gördüm, kızı da… Âşık olmadım. Tekfurun kızına tek hece şiirde yazmadım. Beynimde çanlar çalarken, Her ezan sesinde kan/adım.
Tanrım oku beni, Cesedimi çocukların ulaşamayacağı yerlere sakla. Tuzda kalsın üç vakit. Nefsin sınırlarını çürütür belki. Sana akıl vermek gibi olmasın ama Anlatma bunu hiçbir ilahi kitapta.
Düşlerimde ölmeyi boykot ettim yaşamak isterken delicesine. Bir kurşun gibi sınırların ötesine atıldım. Hatırlamadığım bir savaşta gaypettim kendimi. Kalbimi geçmiş zamana kurmuştum, sehven. O çağın kalbi yoktu putlara tapıyordu. Dönemedim… Eli, ayağı, yüzü, gözü düzgün ölemedim.
Tanrım oku beni, Çeyrek bir kafiye aramadım ömrümde, Aynaları kırarken suretimi kaybettim. Nefesimi havaya sarkıtırken bir sepette, Satrançta ölmüş piyonlarla doldurdular. Beynim bir ıslah evi gibi yatıştırırken kalbimi. Yaşamın T/uzağına düştüm birkaç milyon yıl. Biri İncil okurken bayılmışım. Kur’an okurken uyanmışım. En son ihvana zihnimi dökerken görmüşler. Mazimi bir teheccüd namazında… Bedenimde hala bir metro ağırlığı. Lise yıllarının bir atlasında Korsanlar yakmış gemilerimi. Talan edilmiş ganimetim. Adını bilmediğim bir okyanusta İyi bir hal üzerine kaybolmuşum. Tanrım bul beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRIM BUL BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRIM BUL BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En iyi yalanlari söyleyebilen şairler hep Kitâb'ın ortasında karşılaşır .. sarıklılar çan çalıyor oysa; 'arama' diyorum sonra -hay seni cesede inandıran akla! sınırlarda el izlerin, ilahi metin yasta .! kimse okuyamaz yazmadığı kitabı bir solukta 'yaşamak' ne zaman mümkün olmuş, putlarını bile yemeye kıyamayan korkuyla!? çarmıh kurulduğu gün hiç kanamayan İsa , sığmadı Aşk'a.. gemileri yakan hep Nuh isimlere aldanma zihin duvarları ayna kırığı , şeytan ve melek aynı safta.. Ölemezsin ölemezsin .. ölüm seni sormadıkça !
sarıklılar çan çalıyor oysa; 'arama'
diyorum sonra -hay seni cesede inandıran akla!
sınırlarda el izlerin, ilahi metin yasta .!
kimse okuyamaz yazmadığı kitabı bir solukta
'yaşamak' ne zaman mümkün olmuş, putlarını bile yemeye kıyamayan korkuyla!?
çarmıh kurulduğu gün hiç kanamayan İsa , sığmadı Aşk'a..
gemileri yakan hep Nuh isimlere aldanma
zihin duvarları ayna kırığı , şeytan ve melek aynı safta..
Ölemezsin ölemezsin .. ölüm seni sormadıkça !
ikra !