aşk hep, bir zamanlar diye başlar ve bir zaman sonra bitip giderdi hayatımdan saatlerin usulca durduğu zamanı özlemiştim ayrılığa sözlenen yüreğimin bir kaç zaman sonrasıydı ılık bir gülüşle açmıştım gözlerimi işte sen, işte o, işte ben dediğim bir gündü yıllara selam duran ayların tükendiği bir sabahtı tatlı bir tebessümle uyanıp, mutlu bir yağmurla ağladım kimliğimi kaybettiğim şu karanlık gecelerde benliğim ile tanıştım ardıma baktığımda boştu aklımı tırtıklayan bir şey de yoktu sol yanımda bir sıcaklık ve erimeye yüz tutmuş bir buz kütlesi ve yine elimi biraz kaldırdığımda, sağımda seni kalbinde ise gönlümü buldum zaman durmuştu, saat kaçtı bilmiyorum, donmuştu işte o dediğim bir anda, kendimle tanıştım denizin nehire değmesi gibiydi sanki suyun hayat vermesi, toprağın bereketi gibiydi o onca yıllar yenik düştüğüm zamanda saatler suskundu hep bir zamanlar diye başlayan aşk, bir anda içime dolmuştu bir zaman sonra bitenlerden, gidenlerden değildi o o bambaşkaydı, farklıydı, kalbimin ta kendisiydi belkide hayatı, yaşamı durduran, tek neden di varlığı hoşça kal diye gittiğim gecelerimden merhaba diye uyanmıştım sabahlarıma tatlı bir pınara uzatmıştım ellerimi tüm gerçekliğide, kana kana, içiyordum hayallerimi biraz da kırgındım aşk’a sevdaya neden böyle geç kalmıştı ki hayata neden böyle geç kalkmıştı bu sabah… . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Sabah şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Sabah şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... ılık bir gülüşle açmıştım gözlerimi işte sen, işte o, işte ben dediğim bir gündü yıllara selam duran ayların tükendiği bir sabahtı tatlı bir tebessümle uyanıp, mutlu bir yağmurla ağladım kimliğimi kaybettiğim şu karanlık gecelerde benliğim ile tanıştım ardıma baktığımda boştu aklımı tırtıklayan bir şey de yoktu sol yanımda bir sıcaklık ve erimeye yüz tutmuş bir buz kütlesi ve yine elimi biraz kaldırdığımda, sağımda seni kalbinde ise gönlümü buldum ... "an süprizlerle dolu uçsuz bucaksızken bu sabah gözlerimde bir aynanın yansıması gibi seni buldum bir kitabın sayfalarında bir müziğin ezgilerinde nereye gidersem gideyim benimleydin bu sabah"
ılık bir gülüşle açmıştım gözlerimi
işte sen, işte o, işte ben dediğim bir gündü
yıllara selam duran ayların tükendiği bir sabahtı
tatlı bir tebessümle uyanıp, mutlu bir yağmurla ağladım
kimliğimi kaybettiğim şu karanlık gecelerde
benliğim ile tanıştım
ardıma baktığımda boştu
aklımı tırtıklayan bir şey de yoktu
sol yanımda bir sıcaklık ve
erimeye yüz tutmuş bir buz kütlesi
ve yine elimi biraz kaldırdığımda, sağımda seni
kalbinde ise gönlümü buldum
...
"an süprizlerle dolu uçsuz bucaksızken
bu sabah gözlerimde bir aynanın yansıması gibi seni buldum
bir kitabın sayfalarında bir müziğin ezgilerinde
nereye gidersem gideyim benimleydin bu sabah"
yüreğinize sağlık şiir dostu