Anladım ki aşkımı, dünya malına sattın Şu perişan halimi , gördüğüne inandım Beyazları giyinip, boy boy resmini attın Gururumu yerlere , serdiğine inandım
Dünya evine girdin, aheste mi aheste Seni kimse tutamaz; altın kaplı kafeste ! Oynarsın kozlarını, elinde iki deste Kağıdı hile ile, kardığına inandım
Düğün dernek ettiniz, yazık olmuş damada Güller elinde solmuş, çok acıdım demete Yok böyle bir rahatlık, yok böyle bir şamata Pozları utanmadan, verdiğine inandım...
Dileğim kavuşmasın, iki cihanda yakan Ne kadar da yalanmış, o gözlerinden akan Sen değil misin benim, gönül köşkümü yıkan Kaderimin ağını, ördüğüne inandım...
Yaktığın ateşlerden, çıkmasın asla elin Gözlerinde durmasın, aksın ömrünce selin Fazlasını söylemem, gücü yetmiyor dilin Küfürün damağıma, vurduğuna inandım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnandım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnandım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey yürekte idi. O yüreği yerle bir ettiklerini mi sanırlar? Her seferinde daha güçlü kalkmazmı ayağa? Yaşanılması gerekiyormuş yaşandı. Ama halen sürmesinin sebebi vefasızlığı sindirememek. Yine bu şiirinle de dağıttın. Toplanması güçtür.Tebrikler o güzel yüreğine. Selamlarımla.
ahh be remzim ahh be canım zaten kendimi toplamak hayli zaman aldı bir şiirde dağıttın şu ayhanca abini ama değer bu kaleme saygı duymak arada da olsa dağıtmak büzel yürek öpülmezmi terk edilen bu yürek nasıl olurda kıymet bilinmez bir gün öyle bir sevecek ve o güzel yüreğin sevilecek sana cümbür cemaat şiirler yazsak mutluluğunu kıskanacak ve cümleler az gelecek yaşadığını yazmak için seni seviyorum be delikanlı var ol emi
Çok Teşekkür ederim Şükran Hanım... Bazıları en güzel sözleri,en güzel duaları hak ediyor... Bazıları da her yaptığıyla yüz kızartıyor. Bize de edebimizin sınırlarında onları hicvetmek düşüyor. Saygılar.
Aşk isyan sitem tavan yapmış nefis bir şiirdi siir yorum beni mestetti kocamam yüreğine sesine soluğuna sağlık Remzi bey kardeşim yürek sesin hiçsusmasın nicelerine inşaallah
Abim... Var olasın her daim yanımdasın. Üzerimde ve bu kalemde Emeğin,hakkın ve ağabeyliğin büyük... Ben de İzindeyim abim... İnşallah devam edecek... Hakkını helal eyle.
Dileğim kavuşmasın, iki cihanda yakan Ne kadar da yalanmış, o gözlerinden akan Sen değil misin benim, gönül köşkümü yıkan Kaderimin ağını, ördüğüne inandım...
Gönlüme, yüreğime dilime tercüman şiirdi ama seslendirme muhteşem ötesi idi..
Mükemmeldi. Saygılar...