Ellerimden başka el tutmasın ellerini Dal olup uzansa da ellerden kıskanırım. Sana sen diyenlerin kessemde dillerini Konuşmaz lal olsa da dillerden kıskanırım
Arının kovanından şifa olan balından Şeyda bülbüllerinin bakışından halından Yedi verenler verse güllerini dalından Misk’i amber koksa da güllerden kıskanırım.
Yakub’un Yusuf için açılan gözlerinden Züleyhanın yeniden doğduğu közlerinden Ozanın söylediği aşk dolu sözlerinden Tezenenin vurduğu tellerden kıskanırım.
O güzel cemalini kimse görmesin sakın Hüseyin’den harici afra tafralar takın Anam babam velâkin şah damarımdan yakın Huri meleğim diyen kullardan kıskanırım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıskanırım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıskanırım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uğur böceğini hak eden dizelerdi pürüzsüz sade ve duru muhteşemdi kutlarım kadir beyin nefesine emeğine sağlık sağlık çok güzel yorumlamış saygılar selamlar
O güzel cemalini kimse görmesin sakın Hüseyin’den harici afra tafralar takın Anam babam velâkin şah damarımdan yakın Huri meleğim diyen kullardan kıskanırım.
Çok güzel dizeler yüreğinize sağlık hocam. Kaleminiz daim olsun saygılar sunarım.