güneşe gidiyorum beni koynuna al senin kadar yanmalıyım içimi yorma kanıyorum yonuluyorum anne
…
büyüdüm büyülendim düğün olmadı düğümlendim çözemezler değil mi anne
bak, şimdi köyde değilim köy gibi kentte yaşıyorum köylü de değilim karlara sarıyorum utandıkları için saçımdan babamın öldüğü yaşta donuyorum tutunamıyorum beyaza anne
diz boyu yağıyor başıma senin öldüğün kente çiğneniyorum, ayaklarımın altından kayıyor buzlar saçım başım karalı elim ayağım titriyor ve ben gülümsüyorum
tabanlarımdan saçıyor alev dizlerimle çöküp buzların üstüne yürüyorum ömrüm kayıyor düşmüyorm anne
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
karla eriyen güneş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
karla eriyen güneş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim daha güçlü olabilir ki... Güneşe yaklaşmaktan öte içine sarılarak gitme isteği... Bir can'a ulaşmak ne pahasına olursa olsun. Hani küçük bir çocuğun, bu ne dediği şiirlerden değil bu. Herkesin yüreğine dokunabilecek kadar açık Gizli pencereleri olmayan Ama herşey yerli yerinde. Sona yaklaşırken beyaza boyanmış ya saçlardan ayaklarını bastığın toprağa kadar.... Sen beyazını bırakma, ömrün ak geçsin Orhan...
Şiirlerini okumadığımdan değil. Bazen yazacak söz bulamadığımdandır( Şiir altında olmamam.)
Hiçbir şekilde diz çöktürmemeli yaşam bize, o gelmeli yaşayışımızla acımızla dize, düşmeden ele/dile, düşmeliyiz sevdamızla bir gönüle ve ateşe. Pişmekle kalmayıp,yanıp od_unda dönmeliyiz küle. Savrulmalıyız sonra ışıklarca yönelip güneşe ve tüm evrene. *kiraz çiçeği* Nefis dizeleriniz, hüzünlerim içinde bunları döktürdü yürekten, Gönül'den. Sevgi yüklü saygılarımla.
içinde anne varsa.... bu size ait bir yorumun ilk cümlesinin başıydı sanırım günün şiirine dün... evet anne varsa bir şiirin içinde onda karşılıksız bir sevda vardır... yargısız sevmek vardır... keşke tüm şiirler annelere yazılsaydı belki bu kadar acı çekmezdik.. sayıklıyorum ....
beni koynuna al
senin kadar yanmalıyım
içimi yorma kanıyorum
yonuluyorum anne
:(( bitirdi beni bu dizeler....