“Biliyor musun Olric? Aslında insanı acıtan şey yalnız kalması değil, sevdiğinin kokusunun bir başkasının üzerine sinmiş olma ihtimalidir...”
güneşi söndürdüler duvarlarımda is kokusu bazen kendisine yabancılaşır insan söz geçiremez aşk’a hiçbir lisan s/öz uçar sevda kalır g/izli fısıltıların ardından
insan bazen çabuk ölür kimsenin görmediği coğrafyada uçurumdan düşen bir kalp kırılır feri sönmüş bakıştan geriye ruhunu gömmüş bir kadın kalır
bugün ölü bir kentin ellerine doğdum güneş yerine cenin topladı tün gökyüzünün rahminden - görseydin aşkın su yüzünü ruhumu sürgün etmezdim ve ölmezdim-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söndürseler de güneşi unutma can tanem, her doğan gün, her aldığın nefes yine yineden doğuracağın güneşlere gebe...bırak ölmeye.. içinde öldürmeyi herkes layığını bulur bir şekilde...değil mi ki yüreğin var, sevmeyi biliyorsun hayatı, insanları yaralar iyidir boş ver ...iyileştirdikçe birleştirdikçe hayatı sevginle yaralanacak yerin kalmayacak ...bir yara ikinci kez bir daha asla kanamaz...kanatamaz kimse aynı yerden bir daha...güneşlerin var ya hani sar hadi durma kar' da güneştir, ayazda, kış da ... döndürebilmekte bütün mesele...parmak uçlarında uyuşma duyarsın kalkamaz bir çabaya diye düşünürsün, titrersin, donarsın belki biraz bir süre .Göreceksin ılık ılık bir şeyler damlayacak sonra yüreğinden kendine ...sevgi bitanem sevgi ki biliyorum o kıymetlim yüreğin sabrın beşiğinde salladıkça acıları, yaşama büyüteceği sen olacaksın.O kadar küçük ki göreceksin canını acıtan her şey...Hadi eee eee eeee diyelim birlikte epeydir sallıyorum bende sanırım biraz büyüdüm :) imza tecrübe :) Daim esenlik ve mutluluk dileklerimle .