Kıymetli Dostlar, Şiire sebep olan dalaşmanın bu sitedeki kalem dostları ile ilgisi yoktur. Bilmenizi isterim.
Hayalî bir şahsiyet peydah edip övülse Yahut da tam aksine arkasından sövülse Yeri gelip tutulsa bir de güzel dövülse Şairin kaleminde gül mü açar be kardeş?
Ne yapıp ne ettiniz, neden böyle taştınız? Dümdüz yolda giderken neden böyle şaştınız? Birlik olmak dururken tefrikaya düştünüz… Bırakın bu dalaşı, olman na-çar be kardeş!
Sen-ben demek yok bizde, beraber biz olalım! Birliği yaşayalım, huzur ile dolalım.. Huzursuzluk çıkarıp niye saç-baş yolalım? Söze benle başlarsak huzur kaçar be kardeş..
Dedi-kodu, gıybetle olmaz şairin işi Sözünü dobra söyler, sonra ağrımaz başı. Baktığını uzgörür, hor görmez, bakmaz şaşı Hezimet duygusuna olmaz dûçar be kardeş…
Kelâm ehli olanlar alır sözden mânâyı Seçer sözün içinden en lâtifi, ra’nayı Sözle aşar engeli geçer her mâniayı Kırgınlığa yol açmaz, huzur saçar be kardeş..
Çukurunu kapatın, varsa çukur eşenin. Yarasını siz sarın, yaraları deşenin. Gelin aklıselime, durun da bir düşünün! Bu sebepsiz dalaşma gelip-geçer be kardeş..
(muhacir bozkurt) Mustafa KÜTÜKCÜ 31.12.2014 (00:30) – DENİZLİ.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞUARÂ DALAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞUARÂ DALAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tek kelimeyle ustacaydı sebepsiz yazılan şiire benzemiyor usta Kutluyorum kalemi Yüreğine sağlık __________________________________________Saygılar selamlar
Mustafa Hocam'a selam ve saygılar sunarım. İnşallah bahsettiğiniz kişiler size dalaşmıyordur. Güzel bir şiirdi, tebrik ederim. Kim kime niçin dalaşır bilmiyorum fakat sizin hak yolda olduğunuza itimadım tamdır. Fiy emanillah....
Emrullah Bey Kardeşim, Kalem ile uğraşanların dalaşmaları da kalem ve kelâm ile oluyor. Dostların arasında bir kırgınlığa meydan vermemek amacıyla birkaç kelâm etme ihtiyacı hissettim ve burada yazdım. Dostlar ile dostluğumuz bakidir. Selâm ediyor, hayırlı cumalar diliyorum.
Biz hâddimiz biliriz, bilmeyene sözümüz Biz ocaktan yetiştik, hata görmez gözümüz Biz ementü demişiz, Hâk'ka dönük özümüz Yazdığımız her dize, ışık saçar be kardeş................A.Lüzumsuz
Sadık Bey Kardeşim, Şiir dili ile şair kaleminden düşenlerin varacağı nokta yüreklerdeki engin koylarda dalgalar oluşturur. Ümîd ve temennî olunur ki, dalgalar yıkıcı ve harabiyete sebep verici olmasın. Belli noktada durmak ve harabiyete sebep vermemek en güzelidir. Teşekkür ediyorum. Muhabbetle selâmlıyorum.
İşte o arkadışın ilk dörtlüğü....ve sende dahil oradaki 27 kişiye sorduğu
YENİLDİYSE PEHLİVAN Anlamadım arkadaş şiir nasıl yazılır Herkese teker teker koklatmam mı gerekir Değer bulmayan şair utanır da ezilir Herkesi alkışlayıp şaklatmam mı gerekir.........B.T
Şimdi Mustafa hocam bunu ben başlatmadım.Yazan kişi sormuş, ben de, cevabını verdim.....devam da ettirmiyorum......
SİZLER BELKİ MUHAT KABUL ETMEDİNİZ...ÜZERİNİZE ALINMADIZ AMMA....OOOOP KARDEŞ, BANA MI BU SÖZÜN DERİM BEN....DEDİM VE ORADA KALDI. DEVAM ETTİRME GİBİ DE BİR NİYETİM YOK.....
Can dostum Güzel İnsan; yine güçlü kaleminizden sayfanıza muazzam güzellikte bir şiir düşmüş okunası ve ayakta alkışlanası mısralarınızı ve yeni yılınızı tebrik eder, sevdiklerinizle birlikte, sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim... ......................................... Şair Yürek Mehmet ÇAKIR
Hocam haklı söze ne denir Malesef ki şairim diye geçinenler illede ben Demenin büyük aybı içindeler Halbu ki şairlik demek naiflik demektir Şairlikndemek hoşgörü demektir Şairlik demek alçak gönüllük demektir
Nurettin Hocam, Kendimizi her ân disiplin altında tutmadığımız ve "biz" şuurunda olmadığımız zaman kaybedenlerden oluruz. Her zaman böyle düşündüm ve inşaallah bu şuurdan ayrılmamaya gayret göstermekteyim. Biz olmak ve biz olarak kalabilmek umuduyla yeni yılınızı kutluyor, başarı dileklerimi iletiyorum.
Sen sebepsiz yere böyle bir şiir yazmazsın. Sanırım bizim alemde yine bir kapışma var.
Ben de aslında hiç taraftar değilim böyle yılan hikayesine dönen kapışmalara. Bunun sonu yok çünkü. Şair işi gücü bırakıp bir başka şaire laf sokacağım, onu alt edeceğim duygusunun peşine düşerse körelir.
Allah ıslah eylesin..Diyecek başka bir şey bulamıyorum.
Bu zatların kimler olduğunu da hiç merak etmiyorum.
Kutluyorum kalemi
Yüreğine sağlık
__________________________________________Saygılar selamlar