sessiz yakınmasız büyüyor aşina bıçakta gümüş düşler öyle bir günde gel ki savur omzundaki martıyı mavisi aylarda deniz medcezirken fısıltılar içinde sızan içimde biri mi var derken ebelendi gözler.
çizdiğim ten ufuk çizgisi kanatları büyük albatros ülkende büyüsün gökyüzü gömülsün güneş okyanusa bir akşamüstü sev saçlarım sarıya düşerken eylül düşsün geninden nilüferler beyaza açarken coşkulanmak boşuna değildir kentler yangın geceler alevken üşünmez seviden.
kış korkutmaz baharı ayaz yüzünü ısıtmaya yeter tenin kokusu bekler sevmeleri ömür sabırda kaldı sur borusu antik bir tapınak yolcusu.
yedi tepe şehir/im sakınma dök saklının kuytusunu uçsun tüllerde mavinin uykusu rüya görmek hoştur kollarda ne bilsin yalnızlık kabusu …
dil sarhoş gün esrik mavi söz devrik imge tutkun us öyle bir günde eski rüzgar/ım günsüz günlerime dök aslını sevginin ellerinde kalsın tılsımı…
Sevgili değil “Sevgili” olanların günü daim olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tılsım Sevginin Kanatlarında... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tılsım Sevginin Kanatlarında... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaç sevdayı resmetmiştir kim bilir o yedi tepeli şehir ve kaç sevdalı eskitmiştir kaldırımlarını yine de özlenen,özlediği bir sevgi belki de sevgili bilinmez ama bilinen tek şey sevgili nesli rüzgar hangi yönden eserse essin önüne katıp da sevdaya doğru savuruyorsa güzeldir karşı konulmazdır... Yüreğine sağlık çok güzel dizelerdi keyifle okudum sevgili dostum sevgiyle ve her daim sevdiklerinle kal sevgilerimle...
bazı cümleleri çalıp saklıyorum yüreğime
yine güzeldi
sevgilerle