Günlük işlerin hengamesine öyle bir kaptırdı ki kendini; gülmeyi unuttu. Yaşamak için didinirken yaşamayı unuttu. Uzun yola çıkarken ki ilk heyecanını unuttu.
Unuttu sevgiliden gelen kırmızı rujlu sevda mektubunu posta kutusunda. Platonik aşklarını yeşil işlemeli heybede, duvarda unuttu. Yazı masasının orta çekmecesinde hayallerini unuttu.
Çiçek pasajının girişinde ki ilk dönemeçte annesinin dizlerinin dibine oturmuş dilenen mavi kurdeleli kız çocuğunu unuttu.
Sanat fuarında gezinirken tanınmamış bir heykeltraşın elinden çıkan "Masumiyet" adlı kadın heykelini Unuttu.
Göz ucuyla beyaz duvara yansıyan aşk filmini izlerken yazlık sinemada sinemanın en arka koltuğunda oturan sevgilinin dudağını öperken ki o aşk dolu son sözcüğü unuttu.
Bardaktan boşanırcasına yağmur yağınca peltekçe diline dolaşan "Hürriyet" şarkısını unuttu.
Şubat ayının dondurucu soğuğunda ailecek toplanılan geceleri ve kare sobanın etrafında anlatılan o asırlık hikayeleri unuttu.
Unuttu iş dönüşü bir gece B3 sokağını dönerken ki silüetini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLAĞAN GELİŞEN TUHAFLIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLAĞAN GELİŞEN TUHAFLIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.