Oğlum Deniz Taylan’a Bütün Oğullara Ve bütün Deniz’lere...
bir gelişin vardı senin dağlarca oysa bütün denizlerin tuzunu almış gibiydi yükün biliyor musun denizlerin hepsi biraz yaradır bu yüzdendir iyot kokmaları keskin ve delercesine
ben hiç sevmem Akdenizin tuzunu misal ve sevmem Karadenizin karasını Ege denizinde unutmuşluğunu kendini yüreğimin, sevmem.!
benim bir gezmiş’ liğim var deniz’i bir de öpmüşlüğüm Taylan’ım derken Deniz’imin alnından bütün denizler biraz haredir gözlerde ve kanarlar mavice biraz da ağlarlar maviye hepsini sevmişliğim bundandır belki de
ben toprağın bağrında suya hasret ve siyahın koynunda maviye gönenmeyi öğrendim ömrümce bir gidişin vardı senin yollarca oysa bütün denizlerin buzunu almış gibiydi yüküm
biliyor musun deniz’lerin hepsi biraz yârdır biraz da y’ar bana görmüşlüğüm bundandır belki de kızıllığını denizin hiç görmediğim halde Kızıldenizi bir gelişin vardı senin ve de bir gidişin! hep mi med böyle hep mi cezir?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deniz Geçti İçimden... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deniz Geçti İçimden... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir denizden diğer denizlere gezmişlik inanmak suya,inanmak adına kutsallığın her haresine ama harfle yürekle.. Yürümek bu yaşamı bir deniz öksürmesin diye dar-ağacında diğer denizlere sarılıp ağladım.. Adın taylan denizi öptüm bir öpüş ki,bütün mavileri gezmiş.. Var ol güzel insan var olsun denizler,taylanlar çoğalsın güzel yüreğinle..
Bager tarafından 12/25/2014 4:54:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli yürek, kıymetli insan, nasıl duygulandim yorumunuzu okuyunca anlatamam...asıl ben teşekkür ederim bu kocaman yorumunuzla daha da bir anlam buldu şiirim...mavim kalmadı etkili yorum seçmeye, ama bilin ki gönlümün tüm mavilerine buladım her bir harfinizi...saygi ve sevgimle...
Yürümek bu yaşamı bir deniz öksürmesin diye dar-ağacında diğer denizlere sarılıp ağladım.. Adın taylan denizi öptüm bir öpüş ki,bütün mavileri gezmiş..
Var ol güzel insan var olsun denizler,taylanlar çoğalsın güzel yüreğinle..
Bager tarafından 12/25/2014 4:54:55 PM zamanında düzenlenmiştir.