Yüreğimde kabuk bağlamış yaralara Dokunma kanıyor durmadan. Dayanamıyorum, Süzülüyor damla damla. Her yanımı kuşatmış İliklerimi sarmış Şuursuzca akıyor, aksın! Aksın kalemime ben yine de yazacağım Her şiirimde sen varsın…
Göz rengim solmuş donuk bakıyor Gülümsemeyi unuttum Hani, çok sevmene rağmen, Öpemediğin dudaklarımı Buruk bir sevda sarıyor, Ayazda kalmış gibi morarıyor varsın morarsın Yine de her şiirimde sen olacaksın…
Çok çaresizim, Ne kadar arzu etsem de, istesem de Duygularımı yitirdim, hissizim Dudaklarım sevgiye aç uyuşmuş Parmaklarım kırılmış bedenini saramaz, sarmasın Ben yazacağım şiirlerimle saracağım seni…
Yine de yapamıyorum Gönlüm bir tuhaf, yüreğim can kırığı dolu olsa da Yazıyorum sitem dolu şiirimi… Art arda eklediğim kelimeleri Sana olan tutkuma benzetiyorum Öyle kenetlenmişler ki, kopmamak için Zincir halkası olmuşlar Seni kırmamak adına, Cümlelerimi tutsak ediyorum dizelerime Kalemim mahkûm parmaklarıma, Olsun Kırılsa da parmaklarım Her şiirimde seni yazacağım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Şiirim Seni Anlatıyor I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Şiirim Seni Anlatıyor I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER ŞEYDEN VAZ GEÇİP UZAKLARA SIĞINAN MÜLTECİ GİBİ
SAYGILAR