Bilmiyorum, hiç bir şey anlamıyorum Sevdam yüreğime sığmaz, Gözyaşı olur göz pınarlarımdan taşar Neyi eksikti sevdamı/zı/n? Yapamıyorum, gözyaşlarıma engel olamıyorum Ve olmuyor sensiz Ağlıyorum… Yine ağlatıyorsun, ağlat, Ve gözyaşlarımı Her şiirimde mürekkep niyetine kullanacağım Ve senin adına sevda şiirleri yazacağım
Sol yanım ağrıyor, sol yanım anlasana! Yaralarımı kanatıyorsun, Canımı acıtıyorsun da diyemem Ben de yok olmandan korkarım… Yerimde duramıyorum, içimden bir şeyler kopuyor Elimi uzatıyorum hava da kalıyor, dokunamıyorum Öylesine değil, içten ölesiye seviyorum. Sen söyler misin? Nedir bunu adı? Ben isim koyamıyorum. Yasak sevdamı Kimselere de soramam. Sevdim seni, sadece sevdim. Karşılıksız Beklentisiz Riyasız Adam gibi Kadınım niyetine sevdim diyorum Anlatamıyorum! Her şiirimi beni anlaman için Anlayana kadar sana yazacağım…
Sen sevmesen de yeminliyim, var oldukça seveceğime Sen istesen de dokunamazsın tenime Duygularınla hareket edip yüreğimde olmazsın Sen, beni anlamsızca mantığınla sevdin Sözleştim ben yüreğinle uğraşma boşuna İstesen de istemesen de oradayım, Yüreğimle seviyorum seni İşte bu yüzden, her şiirimde sen varsın.
Sıra ben de, sen sus şimdi dinle beni. Yüreğinde sözlerim çınlasın Artık yoruldum sonra ben de susacağım. Yokluğunun yoluna kendimi adayacağım Ben sensizken bile, nikâhlanmışım sana Şimdi başım bağlı seninle sensiz. Kaderim, alın yazım yokluğuna nikâhlı, Her şiirim, nikâhımıza şahitlik edecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Şiirim Seni Anlatıyor II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Şiirim Seni Anlatıyor II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:(
kutluyorum güzel yüreğini selam olsun gününe