-Akrep yaptı akrepliğini karşısındakinin çatal dilli bir yılan olduğunu bilmeden!-
kapattım kapıları bir akrep bir de ben kaldık gecenin yosma karanlığında!
beyin frekanslarını bir süredir alamadığım sevgiliyi düşündüm umutsuzca!
habis bir tümörün hain darplarıydı önce kendine sonra da bana sapladığı kanlı gül dikenleri!
yol yol çizmiştim oysa gözlerini gözlerime ah benim gelişi harika gidişi muhteşem sevgilim hatırla!
hatırla bir çocuk masalından çıkmıştık yola! şimdi bir vahşet filminin kanlı bu son sahnesinde nasıl da öldürdün sevgilini kendi ellerinle anlat kendine, bana ve izleyicilerine!
etrafına yaktığım ışıktan korkunla nasıl da soktun kendini hatırla! ve anlatma ne bana, ne kendine ne de meraklı izleyicilere!
kalbim ağrıyor içine paslı çiviler çakılır gibi bir şarkı kafamın içini yakıyor ve uğultulu bir tepe gibi kulaklarım kapı gıcırtısı dişlerimin sesinden ürküyor!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akrep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akrep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' rüya hayır! masal gibi yaşadım aşkı hangi sitem bana ah ettirebilir sen son notası karıncalanmamış şarkı okşandıkça sayfaları -saçları uçuşan roman- biz ayrıldık dersem melekler gücenir hem ayrılıktır bazen -bir aşkın yol arkadaşı...''
soulmate
10.12.2014
Bir büyük Şaire'nin şiirine, bir başka büyük Şaire'nin şiirinden . . .
bir akrep
bir de ben kaldık
gecenin yosma karanlığında!
beyin frekanslarını bir süredir alamadığım
sevgiliyi düşündüm umutsuzca!
habis bir tümörün hain darplarıydı
önce kendine sonra da bana sapladığı
kanlı gül dikenleri!
tebrikler...şiirle.