belki dada bir şiirin toplama sözleridir bunlar belki Pagan bir büyücünün nefesinden üflediği son efsunlu laflar belki de uzayın boşluğunda savrulan bir yokluk taşıdır hiçliğe yolculukta bir meteor kadar güçlü olmasa da hızla düşüyordur okuyanın c’an damarına sözcüklerin gücünü hafife almayın sözcükler yeniden doğurur insanı kendinden ve pat diye öldürür hiç acıması yoktur.
dediklerimi deliliklerimi zabıtlara geçirin! mutasyona uğramış d’ilimin son kalıntılarıdır belki de bunlar!
buralarda şiir esintisi çok bu aralar ama şair yok hiç ortalarda ve hatta “imsi” takısı alan şiirler de kolkola tıpkı “ımsı” takısı alan insanlar gibi
kekre tadıyor dilim zehir akıtıyor kalemim oysa ben ne çok severim aşkımsı şeyler yazmayı da en az söylemek kadar
kalınca bir perde çektim gözlüklerime görmekten muzdaribim bu günlerde politik söylemler yoruyor hem beni dümdüz söylerim söyleyeceğimi ana avrat söver gibi!
çizgi bir filmin çizgiden kahramanıyım bir silgi yeter ömrüme! öyle kolay ölebilirim hem ölümler sudan ucuz bu kentte marifet yaşamayı becerebilmekte
geceleri yıldız avına çıkıyorum ara sıra eşkıya ruhum hafifliyor bu oyunda ha bir de kuş diliyle konuşuyorum çiyanlarla ben buradayım, ben buradayım buradayım ben! der gibi aleni…
belki de bir meteordur tüm bunlar hızla düşüyordur okuyanın c’an damarına sözcüklerin gücünü hafife almayın!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Meteor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Meteor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nicolas Boileau : Şiir sanatı , kendi hareketlerini tabiatın hareketine uydurduğu zaman en yüksek derecesini bulur ; o zaman tabiata o kadar yaklaşır ki ikisini birbirinden ayırt edemeyiz . tebrikler...