(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yobaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yobaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu dünyada cenneti bulmak için biraz yobaz olman yeterli adaletin terazisini çaldın mı da senden iyisi olmaz bütün kapılar sonuna kadar açılır öbür taraf mı insan inansa neden adaletsiz olsun ki öbür tarafa hizmet eden yüzde lerle konuşmaz tam lardan bahseder)))
dost ateistin siyasetçinin devrim dini laik iaik-olmayan sağcı solcu vs. ne tür sayarsan say yobazı bulursun yobazı sadece dine bağlamak bilgi eksikliğidir lütfen sözlüklere bir bak güzel yüreğin rahatlar o zaman şair her sözü araştırarak hakikatleri çarpıtmadan yazmalı bence gönlüne sevgiler...
Sanırım şiiri yanlış anladınız ,çünkü şiir yobazı partiye ve dine değil insan merhametsizliğinin yüzüne taktığı cennet maskesinin aslında onlar için nasıl bir cehennem olduğunun kendilerinin dahi farkında olmamalarıdır...
Kutluyorum kalemi keyif aldım okurken..........
Yüreğine sağlık
______________________________Selamlar saygılar