(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN ÖNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN ÖNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HayaLLerim vardı benim de.. SeninkiLer qibi, herkesinki qibi. Suya düşenLerden bahsetmiyorum. HaLa qökyüzünde qezenLeri söyLüyorum.. UmutLarım vardı benim de.. SeninkiLer qibi, herkesinki qibi. YitiriLenLerden bahsetmiyorum. HaLa içimde koşup oynayanLardan söz ediyorum.. Can kırıkLarım yüreqimi kanattı sen gittikten sonra. Hayat ikiye böLündü; 'senden önce, senden sonra...' senden önce ...seni bilmeden önce... ve senden sonra ..
sevda değmemişti yüreğime daha dahası bir güne bir ömür eklememiştim henüz henüz günlerim gün gecelerim gece kadardı herşey normaldi yani olması gerektiği gibi ne bir fazlası ne bir eksiği vardı hayatımın ......seni bilmeden önce tabi TERTEMİZ PIRIL PIRIL BİR ŞİİR OKUDUM KUTLARIM
sevda değmemişti yüreğime daha dahası bir güne bir ömür eklememiştim henüz henüz günlerim gün gecelerim gece kadardı herşey normaldi yani olması gerektiği gibi ne bir fazlası ne bir eksiği vardı hayatımın ......seni bilmeden önce tabi.....
güzel bir şiir tezahür etmiş tebrikler yüreğinize sağlık selamlarımla
Aşkı tanıyınca insanın hayatı,duyguları ,düşünceleri şöyle bir dönüverir kendi ekseninde ve sen seni kaybedersin.Artık duyguların hakim olmuştur sana.O önce gelir her şeyden.Ve sen kendiliğinden teslim olursun bu yeni varoluşa.İşte bunun adı aşktır.Tebrik ederim..Saygılarımla....
sevda değmemişti yüreğime daha dahası bir güne bir ömür eklememiştim henüz henüz günlerim gün gecelerim gece kadardı herşey normaldi yani olması gerektiği gibi ne bir fazlası ne bir eksiği vardı hayatımın ......seni bilmeden önce tabi..... tebrik ederim.
Hayatın dikenli yollarında ilerlerken,karşımıza her türlü engeller çıkabiliyor.Yaşamın bu basamaklarında seni hep güzellikler bulsun inşallah.Yüreğine sağlık.Kutlarım.
Suya düşenLerden bahsetmiyorum.
HaLa qökyüzünde qezenLeri söyLüyorum..
UmutLarım vardı benim de.. SeninkiLer qibi,
herkesinki qibi.
YitiriLenLerden bahsetmiyorum.
HaLa içimde koşup oynayanLardan söz ediyorum..
Can kırıkLarım yüreqimi kanattı
sen gittikten sonra.
Hayat ikiye böLündü;
'senden önce, senden sonra...'
senden önce ...seni bilmeden önce...
ve senden sonra ..