(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYAN YARİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYAN YARİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemimiz ve özlediklerimiz oldukça. Yarınlara umut yeşertiyoruz, yarınlarda biter bekli özlemler diye yaşamaya sıkı sıkı sarılıyoruz, olur ya bir sonraki tren getirir özlemleri yedeğindeki vagonda. Özlemimiz ve özlediklerimiz oldukça... Kapı zilini bekleyeceğiz, telefonda olacak kulağımız, bir elimizde mektuplarımız, gözlerimiz postacıyı gözleyecek... Ayrılıklara inat... sıcak bir itina ile özlemlerimizi besleyeceğiz ki... Gelecek bizim için umut olacak... Umudu olmayanın nefesi soğuk olur, biz ısınacağız özlemlerimizle. Sımsıkı tutunmak ömre bedel ki... Hasret bir gün dize gelecek.
beni bile mahmurlaştığım şu saatlerde uyandırdın.. bu mısraları da duyan uyanır umarım...
Şansızlık işte... Uykucu birine çatmış şairimiz. O uykucu uyanmasına uyanacaktır da iş işten geçmiş olacak. Güzel, samimi, sıcacık bir şiir. Teşekkürlerimle.
Makman tarafından 9/20/2008 10:06:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gitmek yaralamayı ve yaralanmayı göze almaktır.. giden eksilir eksiltir kalansa buza kesmiş yüreğinden hüzünler damıtır yollara..kimse bilmez gidenin gittigini kalandan başka Çok güzel dizelerdi sevgili şair kalemine selam olsun ....
yeni şiirlerle, yeni soluğunla gülümse bize artık
özlettin dizelerini...