(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARIM KALDI BİR YANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARIM KALDI BİR YANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç bir yarı yarım kalmaz ...hatırası kalır izi kalır silinmez ..zaten yaşananlarda o anlarda en güzel andır her iki yürek için ..her başlangıcın sonu olduğu gibi.ve her bitiş yeni bir başlangıç olduğu gibide devam eder ..
ÖZ OLARAK ANLATTIĞINIZ SEVGİ ŞİİRİNİZ ÇOK MÜKEMMEL. KUTLAMAK TEBRİK ETMEK.SE BİZLERE DÜŞER ,, KALEMİNİZ SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZ DAİM. OLSUN. ...........................................
..... ACİZANEMDİR ..,,,
... HAYATTA SEVMEKTEN GERİSİ DIRI VIRI,,,DİYORUM.
... DOST BENİ DOST DİYE BAŞINA ETTİKCE TAÇ, ... GÖNLÜNÜ SEVGİYE EYLEMEM MUHTAÇ,,
ÇOK SEVDALAR YAŞANIR,, GÖNÜLDE KALIR NAR'IM,, NİCE YAŞLAR BOŞANIR,, YARIM KALIR BİR YANIM,,
bir gün değer verdiklerinin o değere layık olmadığını anlar giderlerse. boş ver sen üzülme. bırak onlar üzülsün. kaybettiklerine. az söz çok anlatımlı şiirinizi kutlarım. selam ve sevgilerimle.
giden zaten senin değildir, peşinsıra gözlerine takılmaya değmez şair, ( söylemek çok kolay ama yaşamak lazım diyeceksin biliyorum ama inanki yaşadıkça değmediğini göreceksin, giden kaybeder)
şiir çok güzel ve içten duyguların döküldüğü dizelerdir.akan yüreğe saygılar...
Ayrılık başa gelince insanın nutku tutulur ve kal diyemez şair. Kal desen de birşey değişmez ya o da ayrı bir konu. Sadece acıları biraz ertelemeye yara o kadar.
Son vedan dan sonra yarım kaldı bir yanım Boğazımda düğümlendi sözlerim... Ağlayamadımda... Eksik kaldı bir yanım... Kal diyemedim Kaldım sadece Öylece... Gözlerine takılıp kaldım...
tebrikler efendim yüreğinize sağlık içten ve sade bir şiir
düne saklandı avuçlar. boşluğa döküldü
saklandı yasaklandı
tebrikle