(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDESEYDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDESEYDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kapalı kapılar ardında bir kimlikle tut deseydin tutardım ellerini gitmelere sevdalı yüreğinle geldeseydin gelirdim seninle bir ucu sana değmiyorsa hayatımın hiç bir kıymeti olmayacak geçen zamanın.
kapalı kapılar ardında bir kimlikle tut deseydin tutardım ellerini gitmelere sevdalı yüreğinle geldeseydin gelirdim seninle bir ucu sana değmiyorsa hayatımın hiç bir kıymeti olmayacak geçen zamanın.
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Kalbinizden sevgi, yüzünüzden tebessüm, dilinizden güzel sözler eksik olmasın. Hoşça kalın, dostça kalın.
"Dal goncayı bir sabah açılmış buldu, Gül melteme bir masal deyip savruldu Dünyada vefasızlığa bak; on günde Bir gül yetişip, açıp, solup kayboldu.
Sen acırken bana, hiç bir günahımdan korkmam Benle oldukça; yokuş, engebe, yoldan korkmam Beni ak yüzle diriltirsin a Tanrım, bilirim; Defterim dolsa da suçlarla, siyahtan korkmam."
ne de güzel demişsin "bir ucu sana değmiyorsa hayatımın hiç bir kıymeti olmayacak geçen zamanın." ne ilginçtir ki sevgdiğimizi tanımadan önce herşey mükemmel gider ama kalp ne zaman o'na değerse işte orada film kopar, elimizde olan sevgiliyi kaybetmekten korkarız..kaybettikten sonra ne zaman döner diye kendi kendimize umutlar üreterek beklemeye başlarız..ve hayatın bizim için anlamsızlaşamaya başladığını düşünürüz..
bence kalpten başka hayati fonksiyonlarımızı geliştirecek birşey bulsunlar bizde sevdaya düştükten sonra kalbimizi aldıralım..bilim sonuçta çok ilerledi..:)
Nice sevdalar gizlidir yüreklerin dehlizlerinde.Kuytularda biriken aşklar vardır gün yüzüne çıkmaya cesaret edemeyen.Yakar kavurur da insanı,şikayet etmez ateşinden.Yandıkça yanasın gelir narının harında.İşte öyle duyguları anlatan kısa ama manası çok uzun dizeler.Sevgi kalbinizden eksilmesin.Saygılarımla....
kapalı kapılar ardında bir kimlikle tut deseydin tutardım ellerini
gitmelere sevdalı yüreğinle geldeseydin gelirdim seninle
bir ucu sana değmiyorsa hayatımın hiç bir kıymeti olmayacak geçen zamanın.
Tebrik ediyorum...
Hissediyorsan hissettirmelisin.hissediyorsa söylemelisin..soyluyorsan yapmalısın.yapıyorsan HAL'ni korumalı...
Armerim