(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKTUM SENDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKTUM SENDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geceyi örtüm üstüme günlerce bir ışık aradım yüreğinde... binlerce soruyla birlikte ... göremedim... kaçtım bende
sanırım seninle benzer duyguları yaşamışız..aldım şiirini ebruli..:) sanırım bendedeki de ayrı yazılacak:):)sen benim şiirlerimi yazım olarak inceleme tamam mı:):) yüreğine sağlık.. kocaman sevgiler....:)
çok derin bir ruh hali vardı ikimizin arasında, çözümsüzlük yüklü bir aşka düşmektense boşverdim bende, korktum say sadece adına ihanet deme, adın saklı hala gecelerde pişman olsamda gelme geceden gayrı hiç biryere...
Korkularım var benim Korkuyorum... Yokluğundan korktuğum kadar, varlığından korkuyorum... hayatımda bir SEN olamayacağından korktuğum kadar, yaşamıma eklenecek bir SEN olgusundan korkuyorum... senden gelecek tüm güzelliklere kucak açmak istediğim kadar, o güzellikleri yakalayamamaktan... bana olacak yakınlığının, bağlının adını SEVDA koymak istediğim kadar, bu isimle kendi adımı birleştirememekten korkuyorum... yüreğimde bu adı yerleştirecek bir kapı aralayamamaktan.. hislerine tercüman olacak tüm güzel kelimeleri, -yüzüm kızararak ta olsa- duymak istediğim kadar bu ifadelere alışmaktan, SANA alışmaktan, sevgine alışmaktan korkuyorum güvensizliğime rağmen, güvenme sorunuma rağmen sana güvenmekten te, güvenememekten de korkuyorum... aradaığımı bulmak istediğim kadar, bulduğumu farkedememekten, geç kalmaktan ve hatta bulduğumu farketmiş olmaktan.. buna inanmaktan korkuyorum... adı kalbimde açacak çiçeği görmek istediğim kadar, o çiçeği kabul etmeyecek olan benliğimle savaşmaktan ta.. savaşı bırakıp çiçekle yaşamaya başlamaktan da korkuyorum.... ve yaşamaya başlamaktan... yaşarken üzmekten, üzülmekten.... mutlu olmak isterken mutsuz etmekten... SONRA.......... korkularımla yüzleşip, hayatımda risk alamadığım tek meselede riski göze aldıktan sonra.... sevdikten sonra... bağlandıktan sonra...
İKİ OLMAYI BAŞARDIKTAN SONRA TEK KALMAKTAN KORKUYORUM! ********************************************
Sen bütün eksiklerini benimle tamamlarken,
ben seninle parça parça olacağım...
işte bu yüzden kaçtım senden
tutunamadım sana işte...
bir kayganlık vardı ellerinde
gözlerindeki belirsizlikle birlikte...
kaybolurum sandım
korktum bende
geceyi örtüm üstüme günlerce
bir ışık aradım yüreğinde...
binlerce soruyla birlikte ...
göremedim...
kaçtım bende
sanırım seninle benzer duyguları yaşamışız..aldım şiirini ebruli..:)
sanırım bendedeki de ayrı yazılacak:):)sen benim şiirlerimi yazım olarak inceleme tamam mı:):)
yüreğine sağlık..
kocaman sevgiler....:)