Ellerimde üç bela biri hasret biri gam Biri güneşte titrek, o sıtmalı muamma Kanadımda üç nokta bir çiçekli bir yama Biri renklere hasret sağır, dilsiz ve âmâ Uçamam, savrulurum vurur beni bir avcı Azrail yaklaştıkça kalbimde buruk acı Hayatımda üç yara bulunmadı ilacı Küçüktüm, çok küçüktüm masumdu umutlarım Öyle gök gürlemezdi, sakindi bulutlarım Çizilmemişti henüz aşılmaz hudutlarım Sonra yıkıldı her şey bulutlar sinirlendi Tozpembe düşler ise gözyaşıyla kirlendi Kanım yılanla değil nefretle zehirlendi Gözlerimde üç damla hüzün, özlem ve babam
Bir bilen olmalıydı sessiz sedamı duyan Satır aralarına gizlendi feryatlarım Gülsem mi ağlasam mı bitmedi tezatlarım Mühürlendi sevgiye uzanan kanatlarım Ben artık büyümedim tutukluydum maziye Umutlarım kefenli, her gün yeni taziye Cenkte güven kaybetmiş şu yaralı gaziye Açılsın hüzünlere gebe hayat yolları Açılsın kederlerin kucaklayan kolları Nafile gün ışığı, benzim kül gibi sarı… Olmayacak, denedim büyük geldi gülüşler Yapmacıktı mutluluk, hakiki üzülüşler Ay ışığından kalbe yansıyan parlak düşler Yenilecek geceye seni düşündüğüm an…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lâl ü Feryat 1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lâl ü Feryat 1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizi büyük bir zevkle takip ediyorum ve bir edebiyatçı olarak fazlasıyla etkileyici ve şekil olarak da kusursuza çok yakın buluyorum. Üstelik genç yaşınıza rağmen-bir iki yorumunuzdan anlamıştım bunu- serbest şiiri değil de bu tarz bentlerle ve hece esasına dayalı şiirler yazıyor olmanız da ayrıca hayranlık vesilesi..