UNUTAMAM...UNUTMAM!Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Şiirin düzeltilmiş son hali;
UNUTAMAM...UNUTMAM! Hakîki dost bedende can gibidir Her selamlık arkadaşla bir tutmam! Vefâ, özde, imtihana tâbidir "Can" dediğim can verse de unutmam! *** Dostum vardı anlam katan günüme Yokluğunda zordu gönül avutmam... Ecel geldi, engel koydu önüme Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Hakk aşığı, mütebessim, dürüst, mert Sevgisini gösterirken pek cömert Hazân esti, apansızın, hayli sert Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Riyâ yoktu, gül kokardı özünde Vatan aşkı sönmez ferdi gözünde Bezm’ Elest’e sadık kaldı sözünde Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Ruhu zinde, gözüpekti, dâim dik Bir tek Rahman ve Rahim’e baş eğik Hatırımda her dem nâzik ve müşfik Unutmadım...Unutamam...Unutmam! "Allah aşkı kor ateştir, olmaz kül" Böyle derdi, hep ederdi tevekkül Onda esir, bîçâreydi her müşkül Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Dem aldıkça yüreğinde elemi Feryâd eder, ağlatırdı kalemi Mazlum görse yıkıyordu âlemi Unutmadım...Unutamam...Unutmam! "Vatan" dedi, ne dert yandı, ne bıktı Bayrağına, davasına sadıktı Bahtına dağ, yollarına sarp çıktı Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Sinesinde "Kızıl elma" ülküsü Dile gelir coştururdu türküsü Ecel geldi, bitti hayat/ öyküsü Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Gözlerimde iz yapınca acı su Fedâ ettim duygulara tüm usu Dağıtmak zor hüzne esir bu pusu Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Zannetme ki benden ayrı, ıraktın Yorgun Şair, gönlümde iz bıraktın! Yaslı bir dost, yanan geniz bıraktın Unutmadım...Unutamam...Unutmam! Mecit AKTÜRK Sanal âlemde kurulan samîmi ve seviyeli dostluklara çok güzel örneklerden biriydi Hülvani Hocam ile dostluğumuz. Çıkarsız, riyâsız gönülden gönüle kurulan bu köprüden telefon ve mesajlar ile gidip gelirdik. SAİRAGAM, YOKSUL DOSTUM, O ve BEN "MAHŞERiN DÖRT ATLISI" isimli şiirlerle de güzel idealler peşinde koşan SÜVARiLERDiK. Son ayı ile bu seneye vedâ ederken 21 MART günü aramızdan ayrılan Hülvani Hocamı bu şiirle yâdetmek istedim. Seslendirdiği şiirlerle de gönlünde yine ayrı bir yeri olan MUHACiR BOZKURT HOCAM da duygu yüklü sesi ile bu dizelere ayrı bir anlam kattı. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum. Yunus Emre’nin sözü ile sözümüzü noktalayalım; "Sevelim sevilelim, dünya kimseye kalmaz..." Selam ve saygılar değerli Dostlar...
|
Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet olsun.
Sağlıcakla...