Dinle sevgili Bilirsin çiçekleri severim Yorganıma geçirdiğin nevresim Yastığımın kılıfı Çarşaflarım Hatta ana yadigârı hiç eskitemediğim battaniyem! Hepsi de çiçekliydi!
Kapısını araladığımızda Bahar havası eserdi yatak odamızda Zemheri ayazında bile hiç üşümezdim… Oysa şimdi üşüyorum. Sanki üzerime lapa lapa kar yağmış. Neden değiştirdin rengârenk çiçekli yorganımı? Anamdan kalma el örgüsü yün battaniyem nerede? Şimdi neden hepsi de kar beyazı?
Yastığım… Yastığım kuş tüyü gibi hafifti Başımı koyduğumda Gömülürdü içine Şimdi başımı koyamıyorum çok acıtıyor Sanki beton dökülmüş Ne zaman değiştirdin Şimdi neden taş gibi sert?
Ne olur yalnız bırakma beni Biliyorsun karanlıktan korkarım. Elektrikler mi kesilmiş? Ortalık zifiri karanlık Hiç bir yeri göremiyorum Ne bir ses var ne de bir seda Şaka yapmıyorsun değil mi? Körebe de oynamıyoruz Gece lambasını yakmayı unuttun galiba Şakanın sırası mı şimdi? Karanlıktan korkuyorum hadi yak lambaları…
İçimde hep ukde kalmıştır Sokaklarda el ele gezemedik Yağmur yağıyor bak ortalık da çok sakin Hadi durma uzat ellerini Her yanım toprak kokuyor ama olsun Madem gelmiyorsun kapat pencereleri Sensiz yağmur sesini duymak istemiyorum Toprak kokusu da gelmesin! Sensiz nefesimi tıkıyor…
Bilirsin her hafta sonu Hamama gider, masaj yaptırırdım. Bugün hafta sonu da değil! Neden sabunladılar beni? Bak hem gözlerim de açık Sabun gözlerimi yakmıyor. Sahi beni kim getirdi buraya? Senin ellerin de değil bedenime dokunan Ben seni hiç aldatmadım ki Bedenimde gezinen kimin elleri? Neden başkası okşuyor vücudumu?
Sil gözyaşlarını dayanamam Sakın ağlama… Hem neden ağlıyorsun? Bak sen ağladıkça Ben bir tuhaf oluyorum… Hıçkırıkların karanlık odamın duvarlarında yankılanıyor Sanki içimde deprem oluyor Kemiklerim sızlıyor! Ne olur sus ağlama. Kıyamam akan gözyaşlarına Ne olur ağlama… Eğer ağlamak çare ise Ben ağlarım ikimizin yerine…
//Olur ya bir gün aynı havayı teneffüs ettiğimiz bu şehirden gitmek zorunda kalırsam, giden ruhum değil, sensiz cesedim olacaktır…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlama Sakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlama Sakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.