Adam zamanzaman ayna ile yüzleşmeyi seviyordu Oturdu aynanın karşına Ömrünü adadığı kadını görüyordu orada! “Tutamadım kendimi özür dilerim. Senden nefret edemiyor Yüreğimden söküp atmak istesem de atamıyorum Beynimde de bitiremedim” diye mırıldandı…
Derinden bir ah çekip Sigarasından bir nefes daha alarak Dumanını boşluğa üflerken “Üzerime sinen sigara Parmaklarımda ki nikotin kokusu gibisin Ne yaptıysam ne kadar istesem de İçimdeki sevgini söküp atamadım.” “Aramızda ki engellere aşılmaz duvarlara inat Daha çok özlüyorum seni” diyebildi…
Ağlıyordu ikisi de! Adam elindeki peçete ile aynada ki kadının gözyaşlarını silerken “sen hiç mi sevmedin? Yerinde olsam seni bu kadar çok seven adama kıymazdım.” “Gözlerinde neden hala hüzün dolu bakışlar var?” “Hiç ah etmedim sana. Ama duyuyorum mutlu değilmişsin!” “Öyle söylüyorlar… İnan üzüldüm, Dileğim mutlu olmandan yana hep…”
Bu sefer elinin tersi ile burnunu silip iç çekerek “Merak etme ben iyiyim diyemem İyi olmaya da çalışmıyorum.” . . “Sen iyi değilsen ben nasıl mutlu olabilirim ki? Benim dünyam sen oldun, o dünya da sensizliğe Zor olsa da alışacağım...”
Adamın göz çanakları ağlamaktan kan gölüne dönmüş Koluyla gözyaşlarını silerken… “Çok özlüyor daha çok acı çekiyorum şimdilerde Alışmalıyım desem de kendimi avutuyorum…” “Bir tanem hiç soru sorma bana! Yasakların sonunda buraya geleceğimizi biliyordum” “Şimdilerde alışmaya çalışıyorum sensizliğe Neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum yokluğunda Gem vuruyorum özlem dolu duygularıma…”
Yine aklıma düştün ya kahrederim yokluğuna Aslına bakarsan var ile yok arasındaydın sen Belki de hiç olmadın, olmak istesen de olamadın Olsun yaşadığını bilmek de güzel…
Dedim ya alıştım ben hasretlere Baharda hazan mevsimlerini yaşamaya Uzatmak istemem sen mutlusun diye Aldım haberini ilk ağızdan Bende çok mutluyum inan Hiç olmadığım Olamadığımız kadar hem de Gölge düşmesin! Biliyor musun alışmak sevmekten daha zor geliyor… Ama olsun! Ben alışırım… Yeter ki sen mutlu ol…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayna İle Hasbihal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayna İle Hasbihal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynalar gülmüyor bugün Anılar puslu perdeler ardında yalnız ve suskun Gözlerim dünde umutlu bakışlarında… Kahredici dalgınlık var zamanda, Sesler kulaklarımda sanki mutlu çığlıklarında takılmış .. Aynalar gülmüyor bugün Aynalar , Ah alaycı bakışları hazan yağmurlarıma sokma. Yüzüme bakar yaşlı yaşlı Zaman tünelinde sıkıştı ruhum sanki… Hasret akmakta damarlarımda Hayallerim en derin mateminde Susmaz.. Zamanın her anı diğerinden en acı Takıldı mı ne
Geçmişte saklı ince bir sızı Yüreğim körkütük sen olmuşken Aynalar öyle bir isyanlarda ki Dalıp dalıp gidiyor uzaklara ….. Aynalar gülmüyor artık, İşte bu yüzden kaldırdım tüm aynaları
....................................... çokkkkk güzel harika bir şiir. tebrikler değerli kalem..
Aynalar gülmüyor bugün
Anılar puslu perdeler ardında yalnız ve suskun
Gözlerim dünde umutlu bakışlarında…
Kahredici dalgınlık var zamanda,
Sesler kulaklarımda sanki mutlu çığlıklarında takılmış ..
Aynalar gülmüyor bugün
Aynalar ,
Ah alaycı bakışları hazan yağmurlarıma sokma.
Yüzüme bakar yaşlı yaşlı
Zaman tünelinde sıkıştı ruhum sanki…
Hasret akmakta damarlarımda
Hayallerim en derin mateminde
Susmaz..
Zamanın her anı diğerinden en acı
Takıldı mı ne
Geçmişte saklı ince bir sızı
Yüreğim körkütük sen olmuşken
Aynalar öyle bir isyanlarda ki
Dalıp dalıp gidiyor
uzaklara
…..
Aynalar gülmüyor artık,
İşte bu yüzden kaldırdım tüm aynaları
.......................................
çokkkkk güzel harika bir şiir.
tebrikler değerli kalem..