(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bedenim Mezara,Sokuldu Bu Yıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bedenim Mezara,Sokuldu Bu Yıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim Şükran hanım, Evet,naçizane bir şekilde... Hecenin tadı,hecenin imgesi hecedeki vurgular ve hecedeki nazım Serbest yazımınız da size daima artı katar... "ben bu yüzden yazıyorum yani :)" Ve bana kattıklarının aynını,sizde de gördüm... Çok başarılısınız,gerek hecede,gerekse serbestte.
Aslında ben,daha sık hece yazıyorum ama nadir yayınlıyorum ... genelde birer,ikişer,üçer kıt alık yazar saklarım...
Tekrardan Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için...
O kadar emekler hebaya gitti, Beni uçurumdan yokluğun itti, Umuda yolculuk çok erken bitti, Bedenim mezara sokuldu bu yıl. :(
bu yıl ..... ve bundan sonraki ömrümüz yeterse göreceğimiz yıllar kırılmış umutların gölgesinde geçecek onca vakti hüsranlı zaman ne çok öyküler barındırır zamanı hüzne kuranlar ne çok acıyı bir başına yudumlar kalbi kırılmış olanlar :( gönlüne yoldaşın acıya sırdaşın nasılda kanatıyor hiç acımadan oysa, hayatın sefasınada cefasına da beraber ant içilmişti hani hani yükseklerden düşerken elinden tutan olduğun için unutulmazdın hani derdini yudumlarken gözlerinden duyardı hissederdi seni...
ah!vedası katran karası olan sevgili, bir kor bıraktı gidişin yüreğime bir yangın yeri şimdi gönül evim yalnızlığım içindeki derdi yudumlarken her vakit sen başını yastığına rahat koyuyorsan yok bir diyeceğim benim... ben son sözlerimi... kıyamete bıraktım!
remzi kardeşim, ŞİMDİ İÇİMDE BİR KOR !HEM YANAR HEMDE HALİNE AĞLAR... başka söze haceti olmayan bir şiir daha yudumladım sayfandan ağrım arttı yine yağmurlu pazar gününde :( ne demeli bilmem ki.. sabrla duamla
serbest şiirlerine alışkınım ilk defa hece okuyorum(ya da bana ilk defa denk geldi) şiir hüznünden hiç bir şey kaybetmemiş. Teknik olarak hececiler daha iyi eleştirir bilirim ama şu an şiir akışı konu bütünlüğü ve verdiği duygu muhteşemdi. Tebrikler dost kalemim. İçimde ne varsa hepsini en güzel sen döküyorsun kağıda...
Gönlümü hicrana soktu gidişin, Bu sefer çok fena yaktı gidişin, Sanki yaydan çıkan oktu gidişin, Geldi yüreğime,çakıldı bu yıl.... her zaman yaz bende okuyayım dost. Her daim sevgimle.
son dörtlük haricinde kusursuz ama ilk hece deneyimi sanırım bu yüzden normal karşılanmalı ve sese de diyecek yok zaten her zaman çok beğenmişim Remzinin ses tonunu
Çok teşekkür ederim Kardeşim.. İlk sayılır,yani bu sayfamda öyle farklılık yapmak isytedim yalnızca... Kusur hakkında gördüğün detayları face de yazmanı rica edicem kardeşim,şimdiden sağ olasın..
Ne güzel bir çalışmaydı.Siz de benim gibi hece serbest karması yapıyorsunuz demek.
Farklı bir tadı var hecenin de değil mi.Hele ki serbest yazıp yazıp da heceden de yazınca yaşanılan mutluluğun tadına doyum olmuyor.
Yazık bunu hiç bir zaman kategorilerini değiştirmeyenler hiç bilmiyor.
Bunun dışında, gerek seslendirme gerekse sanatsal değer açısından şiirleriniz ciddi bir emeğin ve özverinin ürünü.
Yetkin kaleminizi tüm içtenliğimle tebrik ederim.
Şiirle nice güzelliklere.Selam ve saygılarımla.