Okuduğunuz şiir 13.11.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Abdal
yalnızlığım müzmin vuslata gebe kırılmış putların manâsıyım ben imânım aşk ise cellâta gebe parça parça tanrı hânesiyim ben . sanmayınız insan vahdet-i mevcut katre dahi her şey kâmilen sücut vedudun varlığı aklile vücut Hakk dahi halkın bahânesiyim ben . bilmeye mecburdur abdal ölüsü haz ile firâkmış cidâl dölü su her zerreye kâim ikbâl dolusu manâ nın meşk-i şâhânesiyim ben . dâvam derdest yârim sürsün ebedâ hemhâline ergin ictinab edâ muhabbet yolunda bu aksisedâ zevke aşiyan teranesiyim ben . necm-ül bahreyn sürter rahmet sürttükçe levhamdır işk ile parlar örttükçe sonsuz sonsuzlaşır zaman gittikçe her salkımın üzüm danesiyim ben . şu yoksul da ölen pir dirilecek tam yanmak üzere pişirilecek kibrit-i ahmerle devşirilecek behtil sînemin viranesiyim ben
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Abdal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Abdal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abdallık yerine aptallığı seçenlere ne yazık. Tefekkür etmeyen beyin çöplükten başka bir şey değildir. Var olun. Başarılarınız daim olsun. Kaleminize sağlık.
Şiirde en çok dikkatimi harflerin sesindeki ahenk. Konuyu anlamak için bilgi birikimi gerekiyor, bilgiyi şiirleştirmek haddizatında zor bir iş. Ama bu şiirde bu başarımış.tebriklerimle.
Ne guzelsin sen ey siir dedim ve gec kalmisligim, kacirmisligima uzuldum ama arka vagonda nihayet yerimdeyim bahanemle beraber... Kutluyor, saygilar, selamlar sunuyorum...
Şiirin mana derinligi ala bildiğine engin ve derin. Manevi iklimlerde nefes almayan kişilerin, bu şiiri hakkıyla anlayabileceğine inancım yok. İnsan öz ve vechi kendi benliğinde idrak etmeli ki, şiirden ders çıkarsın. Hayli mükemmel ve müstesna bir şiir dökülmüş sayfanıza, okuyup haz aldım. Düşünüp, yorumlayıp ve kaleme alan yüreğe sonsuz tebrikler. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla.
Başarılarınız daim olsun. Kaleminize sağlık.