(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O'na Olmayan Şiirler - 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O'na Olmayan Şiirler - 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne kötü masalın kahramanlarından birinin masalın sonunu beklememesi ve ne kötü gökten düşen üç yıldızın tek kişilik seyri ve şiir, ne hüzünlü ... her yarım tamamlanmak ister ve bazen gözler susturulsada sızar yinede gözyaşı,bulur bir yer tıpkı bu şiirdeki gibi yine de güzel bi günün olsun senin ...
biraz önce sırf ''yazmmış'' olmak için yazan birine küçük bir yorumum oldu... yorum sadece şu: istabul'u imge olarak oturtamadım şiire...
özelime bir mesaj atmış ki zehir zemberek... meğer sadece özel biri okusun diye yayınlıyormuş o saçmalıkları... ona bulaştığım içim üzgün olduğumu belirten bir mesaj attım ben de...
seni bulmuşken dertleşeyim istedim azıcık reşide ablam :))
bir masalı ellerimle parçaladım hikayelere kimse görmedi gökten üç yıldız düştüğünü… Masallarla gerçekler şiirde zıtlığın hakim olduğu kelime toplulukları...Masalın hikayelere parçalanması imgesi ise enteresan...Kastedilen büyük bir yaşanmışlığın parçalara bölünmesi olsa gerek...İlk defa duyduğum bir imge...Bocalıyor insan...
kırmızı kırmızıyı kesti birden büyüdü uslu çocuklar kapıma dayanıp öldürdüler gece üç sularımı… Kırmızının kırmızıyı kesmesi acımsız ve hoyrat ellerin çıkardığı gürültüyle ilgili...Diğer kırmızı da zannedersem gökten düşen elmayla ilgili...Elmayı da bir sembol olarak değerlendirdiğimiz de yaralanmış bir kalp olduğunu anlayabiliriz...Diğer kırmızının da bu kalbi derinden yaralayan....
bu kez sana da ağlamadım... Eğer bu cümle olmasaydı şiiri çözemezdim....
Bana göre insanın en güzel halleri hüzün ve isyan halleridir. Başka hiçbir şey bu ikisi kadar yakışmaz insana. Şiiriniz bu iki halin iç içe geçtiği bir örgü gibi...Tebrik ederim.Saygılarımla...
masalın kahramanlarından birinin
masalın sonunu beklememesi
ve ne kötü gökten düşen üç yıldızın
tek kişilik seyri
ve şiir, ne hüzünlü ...
her yarım tamamlanmak ister
ve bazen gözler susturulsada
sızar yinede gözyaşı,bulur bir yer
tıpkı bu şiirdeki gibi
yine de
güzel bi günün olsun senin ...