(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öleceksin soyacaklar. Teneşirde yuyacaklar. Şöhretten, servetten yoksun, Kabirine koyacaklar. + Bu dörtlük tüm hayatı anlatıyor yüreğinize sağlık hocam
sadece bir dörtlük ama hayatımızı şöyle bir gözden geçirmemize yetiyor hocam...teneşirde yıkarlarken o suyun sıcaklığı yakacak mı acaba ruhumuzu yoksa hissetmeyecek mi bile ruhumuz hocam ... bazen hatırlatmaya çalışıyorsun ölümü birilerine ama duymuyorlar bile ya söz konusu eğlenceye taabi oluyor ya da umursanmıyor bile ama hiç olmayacak yerlerde zamanlarda da aramalıyız onu yoksa gelince hiç olmadık zamanda geldin deme şansımız yok malesef...hiç ölmeyecek gibi bu dünyaya hemen ölcekmiş gibi ahirete...
yüreğinize sağlık hocam. bu arada hep devam edeceğim herhalde söylemeye şiirleriniz bugün ya da yakın zamanda yaşadığım olaylarla benzeşiyor hep sanki yaşadıklarımı şiirinize döker gibisiniz...hep devam etmesi dileğimle hocam ...Allah razı olsun
Eskiden sinema salonlarında huşu içinde filmin sonuna yaklaşırken artık sonu kavrayan seyirciler yerinden kalkarak koltukları boşaltırdı. Hele bir yerli senaryo ise zaten son başından da belli olurdu genellikle. Ama seyircilerin çoğunluğu filmin sonundaki o SON yazısını görmeden asla yerinden kalkmazdı. Fanatik maç seyircileri de böyledir. Takımı 5 e 0 yeniktir. Son 5 dakikada 5 gol hayal eder ve yerinden kalkmaz. Ve biz milletçe gafleti ve uykusu çok ama çok ağır bir milletiz. ve o SON yazısını görmeden yerimizden kalkmayız.
Yürekten kutlarım dostum. Anlayana çok uzun ve çok anlamlı bir şiirdi. Başlık olarak kullandığınız SON kelimesi bile bizleri hatanın başladığı yere götürmeye yeterli
Teneşirde yuyacaklar.
Şöhretten, servetten yoksun,
Kabirine koyacaklar.
+
Bu dörtlük tüm hayatı anlatıyor yüreğinize sağlık hocam
Saygılarımla
Nizamettin Uca