(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OLMAZI OLDURAMAZSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OLMAZI OLDURAMAZSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gücün yetiyorsa, Yat selin önüne. Engel ol, yağan yağmura. Yerleri ıslatma bakalım. ya da ölüme...hocam bu şiirinizi okuduğumda bir kitapta yazan olay geldi aklma Allah ı inkar etmeyen ama ona asi olana verilen cevaptı konu diyordu ki Allah a isyan edeceksen O´nun havasından teneffüs etme O´nun yarattığı havasının haricinde hava ile teneffüs et. O´nun yarattığı dünyasında oturma.
hem yeni şeyler öğrenirken sizden hem de bilgileri tazelemek gerçekten çok iyi geliyor hocam ... yüreğinize sağlık.
Gücün yetiyorsa, Yat selin önüne. Engel ol, yağan yağmura. Yerleri ıslatma bakalım.
Güneşe perde ol, Yakmasın. Kaybettiklerini geri getir hadi. Yapılamayacaklar için, Boşu boşuna uğraşma lütfen. Tüketme yazık, öz enerjini.
İnsan elinden geleni yapar ve sonucu Yüce Yaratıcıdan bekler değil mi? O bize şah damarımızdan daha yakın. Biz sadece elimizden geleni yapmakla mükellefiz.Gerisi laf-ı güzaf.Tebrik ederim üstadım,saygılarımla....
Fakat,sayın hocam,insanın yaptığı pek başka bir şey yok gibi...Bu dramatik var oluşumuzu,siz,özüne daha yakın biçimde,traji-komik oluşunu göstererek ifade etmişsiniz...Saygılarımla...
selam ve saygılarımla sevgili dostlar. sağlığımızı merak edenlere teşekkürler.Şükür iyiyiz. Sadece zaman bulamadığımda sayfanıza uğrayamadım. En kısa zamanda buluşmak üzere..Mutluluk dileklerimle.
Değerli hocam,alın yazımızdakileri silmek mümkün mü?Zaman en değerli anlarımız,çok iyi değerlendirmek lazım şu fani dünyada yaşarken.Ölmeyecekmiş gibi yaşamalı,her an ölecekmiş gibi Gerçek dünyamıza hazırlık yapmak gerekiyor.Bu dünyanın haline aldanıp boşa kürekler sallamayalım derim.Yaşadığımız her anı bir daha geri döndürmek mümkün değil.Kutlarım efendim.