(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte şiir, ne yok ki içinde,? Allah ömür versin, mana bakımından 500 yıl oku bitmez. kütüphaneler almaz, ben kendi adıma böyle bir eserle karşılaştığım zaman inanın bazen kendi eserlerimi kelime israfı olarak görürüm. değerli hocam duygu ve lisanınız daim olsun.tebrik saygı selam ve hürmetle...
çekiştirmeyin artık, akıl darmadağın, herkes çekmekte bir yana, yana düşüyor başım, başım vuruluyor camlara, hayat denilen şey nedir hala çözemedim, kimi dedi yalan, kimi dedi yaşa... ben ah gözüm hayata tövbe mi edeyim..
Yüce Kitabımız Kur'an-ı Kerim'de Mevla der ki ; ''Biz insanı en üstün ve şerefli şekilde yarattık,sonra da onu aşağıların aşağısına indirdik''.İnsan yaratılış gayesine uygun davranır ve Allah'a itaat ederse bu üstün varlık olma özelliğini muhafaza eder.Yok isyankar olursa,sefillerin sefili aşağılık bir varlığa dönüşür.Hani bir söz vardır.''İnsanlar iki çeşittir.Kimi dünyanın çarkında,kimi ahiretin farkında''.Yüce Mevla ahiretin farkında olanlardan eylesin bizi..Tebrik ederim.Saygı,sevgi ve selamlarımla....
Hayatı sâde zevk sanma, yaşanacak. O, bir yük aynı zamanda, taşınacak.
Değerli Hocam, az söz çok mana içeren satırlarınızla bahtiyâr ettiniz. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Hayatı sâde zevk sanma, yaşanacak. O,bir yük aynı zamanda, taşınacak.
yaşadığımızı taşıyabileceğimizi bildiğimiz zaman zevk almaya başlıyoruz hocam,arındığımız zaman geçici zevklerden yük de azalıyor yavaş yavaş o zman baki olan mutluluğu yakalamaya başlıyoruz...Allah razı olsun hocam yüreğinize sağlık.
O,bir yük aynı zamanda, taşınacaK.
AZ ,ÖZ BİR ÖMÜR UNUTULMACAK SÖZ...SAYGILAR HOCAM