Fırtınalarla boğuştum alabora olmadım dimdik ayaktayım Yarınlara kalanlar sadece yanıltıcı umutlar Ömrümüzü bitiren Saatin tik tak sesleri Ve rüzgârda savrulup giden takvim yaprakları Taze, unutulmaz hatıralar da barındırsa Yüreğim tarumar olmuş Ve… Eylül… Bitti bitecek işte…
Eylül hazan ayı Kehribar sarısına kaçmış Hüznün rengârenk tonlarıyla girer gönüllere Soru işaretleriyle dolu Noktalama işaretleri hakimdir benliğinde. Yazdan kalan bir gün Kışı hatırlatan kanıma girdiğin sıcak dürtüler Tüm bedenimdeki dengeleri alt üst ederken Zemheri ayazında sımsıcak yüreğinle geldiğin gibi Geldi ve Gitti gidecek Eylül…
Nede olsa adı eylüldü Tırnak içine almıştım adını “sevda” Şiirlerimde dizelerime sevgiyle başladım Akıbetimiz ne olacaktı, tamamlayamadım Sen, hep düşlerini fısıldadın Ve inadına kaçtın, Hem de hiç zaman bile kaybetmedin… Kalemim seni yazar oldu, Ama yüreğim gibi, öznesi olmayan cümlelerim de yorgundu Hep hüzne boğdu Ne de olsa Adı… Eylüldü…
Doğaldır, zamanıydı, mevsimiydi Ona sadece hüzün yakışır Zamansız da değildi hiç bir şey Yaprakların dökülmesi Ya da Benim dağılmam! Hepsinin tam zamanıydı. Ve yağmurlar esir alır, Toprak ıslandıkça, ılık ılık Kokusu geldikçe Düşersin gönüllere… O zemheri ayazında ki sıcak sabaha inat Yeni yetme sevdalara nispet edercesine Eylül de bitti…
İşte benim kaderim, Yoldaşım olur her daim hüzün “İyi ki varsın” dese de Fiilen varlığı olmasa da Sevdası yüreğime kazınsa da Yokluğunda ki acılarla Ben senin Hüzün benim yolumda… Ve bitti Eylül…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir yorum ve fon mükemmeldi severek okudum/ dinledim
Usta kalemi ayakta alkışlıyorum
_________________________________Saygılar