Sakın! Sakın ha! Sabret her şeye rağmen hayat yaşamaya değer Dik dur, yaşam devam ediyor deme! Elim kolum bağlı Dönemiyorum dört bir yanıma Yardım et Allahım Çok çaresizim…
Bütün yollarım kapalı Elimden bir şey gelmez Açtım ellerimi sana yalvarıyorum Ya rabbim! Beni kullarına muhtaç etme! El açtım sana Yardım et Allahım Çok çaresizim…
Kafam karma karışık Beynimi bin bir düşünce kemirir İçimi garip ama kötü bir his kaplar Kapandı tüm yollarım Alışkın değilim bu durumlara Dilimde keşkelerim Allahım senden bir medet beklerim. Umutlarımı tespih yaptım, la havle çekerim Yardım et Allahım Çok çaresizim…
Umudumu yitirmedim Ama hayatın yükü omuzlarıma çökmüş Sol yanımda kocaman bir boşluk Tüm çareler tükenmiş Çaresizlik girdabında kaybolup gideceğim… Yardım et Allahım Çok çaresizim…
Hani nerede dost bildiklerim Hiç kimsenin dosta ayıracak zamanı kalmamış Onların, daha önemli işleri varmış? Yüreklerine pas tutmuş kilitler vurulmuş açılmaz Ben fark edememişim meğer. Dost bildiklerim, etrafındaki duvarları yükseltmiş aşamıyorum Kapıları zincirlemişler açamıyorum Bir kapı aç bana, yardım et Allahım Çok çaresizim…
Aptallığıma doymayayım Gözümde “at” gözlüğü varmış Farkına varamamışım dost bildiklerimin. Kendi düşen ağlamazmış geç de olsa öğrendim. Bütün bunlar olurken hissettiğim duygu Anladım ki çaresizlikmiş! Yardım et Allahım Çok çaresizim… Çoook!
//Çaresizliği bilir misin? Bildiğinden daha da çaresizim!//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 11.02.2014
Şiirime ses olan değerli kardeşim Nurefşan’a çok teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çaresizim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çaresizim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim bende sizi kızımın vasıtası ile tanımış oldum ve güzel bir dost ve kardeş kazanmaının mutluluğunu yaşıyorum elbette yorumlayacak kızım sizin gibi değerli abisinin yürek sesini ben teşekkür ederim hem kendi hemde kızımın adına efendim beni onurlanırdığınız içinde ayrıca teşekkür ederim sevgilerimi yolluyorum bu güzel yürekli kardeşime sevgi ile kalın
Merhabalar öncelikle hoş geldiniz. Yorum ve ziyaretiniz için teşekkür ederim... Gıyabınızda da olsa ben sizi tanıyorum yanılmıyorsam sayfanızı da ziyaret etmiş olmam lazım.
Ne mutlu size Nurefşan gibi kızınız var... Ve ne mutlu bana onun gibi kardeşe sahip oldum. Şiirlerimin genelinde sevgili Nurefşanın emeği var, ayrıca ricam ile hiç tanımadığı halde bazı arkadaşlarımın şiirlerine de ses olmuştur. Gerçekten çok güzel bir yüreği var sağ olsun ben tekrar ona da teşekkür ediyorum. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Her daim saygımdasınız...
Bütün yollarım kapalı Elimden bir şey gelmez Açtım ellerimi sana yalvarıyorum Ya rabbim! Beni kullarına muhtaç etme! El açtım sana Yardım et Allahım Çok çaresizim…
Dost kalemleri bu güzellik için kutluyorum Yürek sesiniz susmasın _____________________________Saygılar dost kalemlere
sayfanıza ilk defa geliyorum ama kızımın yorumladığı yürek sesinizi dinşlemek güzeldi
çaresizlik bazen baş edemediğimiz umutları bulutlara yükleyipte yollamak isteken gözlerimize dolan
yağmur yüklü bulutlar kızımın yüreğinden öpüyorum sizede saygılarımı yolluyorum