(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
maviden uzak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
maviden uzak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanıyorum ki ben de o maviden uzakta olanlardanım...güzeldi şiiriniz hem de çok...diyorsunuz ya ben o gel-git anlarını seviyorum diye...bu gece de medcezir vakti geldi dizelerinizle sahillerime...
hep gözlerine aktı ışığım bilemedim dilini ne olur tut elimi çok uzağım *** Mavinin içinde, maviliklerin tm ortasındasın şairim. Işık aksetmiş yüreğine, konuşmadan da anlatıyorsun, ellerin kalemde, çığlıklarla hemde... Teşekkürler nefisti. Sevgilerimle.
ağlıyorum işte kimse bent kurmasın gözlerime derinimden sancıyor onlar bu çöl kentin belimi kıran buzunda umutların ıslatırken yüreğimi
herkesin son şansıdır mavi masumluğun, ve masumluğa sığınanın aşk mı, gözler de başlar dudakta şehvet kazanır ve yürekte sonsuzluk mavi renginde yeşert yüreğinin umutlarını umutadam Hiç ödün ver gözlerinden dökülüp giden terkedilişe aşk yüreğine saplanmışken kolay değil gözlerinden akıp gitmesi
şiir anlatımı imgeleri duygu yoğunluğu bakımından dört dörtlük bence. kalemine ve yüreğine sağlık umutadamı... bence günün şiiri olmalı ve bu şiiri herkes okumalı. tebrik ederim!
Adına inat her dize ayrı mavi ! Mavi yerleşmişse şairin göğsüne kim ne derse desin değişmez. Dil söylüyor sen bana uzaksın ama sen yine de gel, Bir kez olsun dokun gözlerinle bana Ne mevsimler, ne zaman ayırır bizi… Bir kez olsun yoksunluğunla sarmasınlar beni Elini tutan ben olayım, gözlerinin içine bakan Sesini duyurup ağlatan! Aşk! Kuyruksuz bir uçurtmanın ucunda Ya ipini koparır kaybedersin, Ya hep senin elindedir.
Çok güzeldi umutadam! Ben böyle hissettim. Bu şiir günümün şiiri olsun…
güzeldi