Bundan sonra senli hayallerim yok En büyük hayal kırıklığımsın Kendime söylediğim en büyük yalanım.! Aklımı ve yüreğimi voltalama yeter Çünkü senden vazgeçtim.!
Artık sustum Bu saaten sonra görmezden, bilmezden gelirim beni Her yaşanmışlığın elbet var bedeli Payıma düşen her ne varsa ödemeye hazırım...
Bir daha mı tövbe.! Biat edersemsem yüreğe Ve dilim söylerse seni Kırarım kalemi...
Yok yok kimseler alınmasın üstüne Kendimedir sitemim Hiç kimseye olmadı, olmaz ki sözüm Vallahide Billahide İz peşindeyim Enseledim suçluyu Hem kaderim Hem de hayat Buldum suçluyu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buldum Suçluyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buldum Suçluyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğe biat etmemek mümkün mü? Gözler kalbin aynasıdır.Sen ne kadar biat etmem desnde gözlerin seni ele veriyor.Bunlar duyarsızlığa,vefasızlığa karşı yapılan sitemlerdir.Senin gibi yüreği güzel olan insanların taş kalpli olmaları mümkün değil. Yine çok güzel anlatım,yine çok güzel dizeler.Eline,yüreğine,kalemine sağlık Sevgiyle ve mutlu kal... Selamlar...
Bir daha mı tövbe.! Biat edersem yüreğe Ve dilim söylerse seni Kırarım kalemi...
Bu son mu diyor yürek? hiç sanmıyorum :) söz geçiren var mı yüreğine sevgili can arkadaşım? gül yüreğine duygularına sağlık ilhamın bitimsiz başarıların daim olsun sevgimle.
Yine çok güzel anlatım,yine çok güzel dizeler.Eline,yüreğine,kalemine sağlık
Sevgiyle ve mutlu kal...
Selamlar...