(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KALBİN FÜZYONLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KALBİN FÜZYONLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir acıdır, nasıl bir duyumsama nasıl sarsan oysa omuzlarımız ne kadar küçük :( yetmiyor büyük olması yüreklerin bazen işte yetmiyor :(
desek de yine de o dualar onlar kurtaracak biliyorum ...biliyorum bunu, bunca insanı, bizleri, derdi, çareleri yaradan elbet elbet vaktinden önce el vermeyecek sadece süresi var ...onu bekliyoruz...zamana geç kalmış çare yoktur , zamana geç kaldırılmış çare vardır bazen ki bu da inanıyorum ki bambaşka bir derdin engelleyicisidir çoğu zaman...yani beklemeye devam sayın hocam...beklemeye devam..başka da zaten çıkar yolumuz yok.
Gönülden tebriklerim yetkin kaleminize ve yön veren yüreğinizedir.
Einstein reaksiyonlar sonucu açığa çıkan devasa enerjiyi hesapladı ki; atom ve hidrojen bombalarının kapılarını araladı.(o bilim insanı olmanın gereğini yaptı elbette bilemezdi bunun kimlerin çıkarına ve hangi amaçla kullanılacağını!) çağımız insanıysa bu bombalarının yakıcılığının yıkıcılığının gölgesinde yaşamayı hâlâ umursamıyor olmalı ki sufli amaçların peşinde koşmaya devam ediyor ve bu devasa acılar insanlığın kapısından hiç mi hiç uzaklaşamıyor! ..
füzyonu kalp nazarında değerlendirmeniz şiirinize vurucu bir güç katmış farkındalık meydana getirmiş
teşekkürler Yavuz Bey kardeşim.bir önce ki ve bu şiire yazdığınız yorumlarla bizleri mutlu kıldınız. Umarım beklentilerinizi bir nebzede bulmuşsunuzdur.
İyi ki geldiniz .Tanışma onurunu yaşattınız.
Daha sıkça görüşmek üzere ,saygı ve hürmetlerimle ...
Nasıl bir acıdır, nasıl bir duyumsama nasıl sarsan oysa omuzlarımız ne kadar küçük :( yetmiyor büyük olması yüreklerin bazen işte yetmiyor :(
desek de yine de o dualar onlar kurtaracak biliyorum ...biliyorum bunu, bunca insanı, bizleri, derdi, çareleri yaradan elbet elbet vaktinden önce el vermeyecek sadece süresi var ...onu bekliyoruz...zamana geç kalmış çare yoktur , zamana geç kaldırılmış çare vardır bazen ki bu da inanıyorum ki bambaşka bir derdin engelleyicisidir çoğu zaman...yani beklemeye devam sayın hocam...beklemeye devam..başka da zaten çıkar yolumuz yok.
Gönülden tebriklerim yetkin kaleminize ve yön veren yüreğinizedir.
Teşekkür ederim gönlün derinlerine kulaç attıran eseriniz için.
Saygı yüklü selam ve dua ile. Allahıma emanet olun.