Enosis günlerinde de sevilir Ayvasıl şarabı . ikindi kızıllığı yıkarken gözlerini dili damağı kurur harflerimin dürülüp kapanır umut defteri her bir gün bir asra asılırken kırılır akrebin kadranı yelkovanın gülleri bin bir güneşin kahrı sinsi bir horozun ağıtı akşamları sen hiç suretten güneş devşirdin mi? bu bir yalnızlık hatırlatması . üşüme sen üşüme yinede bilirim, bilirim ki her ikindinin bir gecesi vardır yine bilirim uzun sürer Akmescit’in yangınları sahi güneş mi, yangın mı çok yakar çırılçıplak soyulmuş anıları Ayvasıl şarabı Enosis günlerinde de sevilir . ört perdeleri Ayvasıl şarabı, ört izler seni karanlığın gözleri sever bilmeden seni yüreğinden koparılıp alınmış bir yıldız zanneder bir Venüs bardağı, bir Merih ışıltısı bir Zühre perçemi iyi bilirim ki geceden de senin adın Süreyya meltemi lotus yağmuru daha çok Meryem nefesi muştu arifesi bak yatsı okunuyor ağlatma kubbeleri kapat perdeleri Ayvasıl şarabı sarsacak arzı bir sevdanın çığlığı bir var kalmanın ıslığı keyfe keder karışmış fısıltılarla üstelik ağlamak ayıp değil ağlatmak ayıp ağlamak diyorum, ağlamak en çok bu şiirde olası . ne biliyor musun kadınım, ne? senin yokluğun bin safran sarısı bin karanfil kızılı bin yarın namazı bin ihtişamlı Şehrazat masalı Ayvasıl şarabı… Enosis günlerinde de sevilir sevdim seni, üstü kalsın bu bir umut sanrısı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/// AYVASIL II /// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/// AYVASIL II /// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.