ÜZÜM SALKIMLARI üzüm salkımları verin bana, kucak dolusu. gözyaşı ve hüzün değmemiş kırmızı kıpkırmızı üzümler... yutmadan çekirdeklerini, tadıyla boğulayım...
üzüm salkımları verin bana: onlar anlar beni . bende severim, onlarda sever güneşi. ayrılık değmemiş üzümler verin. kan renği olsunlar, ama kanamasınlar. gül kokulu üzümler verin, bomba değmemiş, kurşun değmemiş üzümler...
üzüm salkımları verin bana, kucak dolusu. sevdalı taze gelinler gibi... bayram sabahı çocuklar güneşe hasret ay gibi... üzüm salkımları verin bana kucak dolusu. el değmemiş,kırmızı kıpkırmızı üzümler... yutmadan çekirdeklerini, tadıyla boğulayım... kan renği olsunlar, ama kanamasınlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜZÜM SALKIMLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜZÜM SALKIMLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyada bulmak zor olacak istediğin üzümleri, ama içimizde ki cennet bahçelerine ulaşabilrsek eğer, ordan salkım salkım umut ve ışık verebiliriz belki hem sana hem dünyaya...