sözümona bir yörüngede yol alıp vermişiz söz verip tutamamışız aydınlık yanlarımıza köz serip yüreğimize unutamamışız göz deyip yıkılmışız nazarlara gelmişiz yani ... lütuf ve zulüm döngüsü içinde kol gezen acıları varmış yaşamanın yol kesen sevinçler iyi ki varlarmış yaşasın! Heyamola! . mevzubahis olan sayılamayacak kadar çok şey varken aynı kareyi çekip durmuşuz utanmadan "farklı acılardan" ve o görüntülere sığınmışız evet usanmadan yine de yaşasın! heyamola her şeye rağmen.. meğer susacak ne çok şey varmış . deklanşöre dokunan Tanrıymış hep her yer ne de karanlıkmış dikkatli bakınca hüzün bir yılan misali bakışa akınca o sonsuz akışa ne karanlıkmış mışıl mışıl uyamazken! insanın yazgısı bu sükunetsizlik boyluboyunca... . adımlarını nereye eksem eskiyor, gözlerini kime uzatsam soluyor sevginin... sözleri buharlaşıyor yazık ki. . düşünüyorum,düşüyorum, düşlüyorum günaşırı unutuş, yanılış, umut ve aldanışlarımla kol kola gergef dokuyorum ölüm pusuda aşkuykuda iken meğer ağlayacak ne çok şey varmış... . bir masaldı nefes almak bir vardı bir yoktu üç elma gökten düşecek iyiler ödüllendirilecek kötüler cezalandırılacaktı falan filandı meğer bilenecek ne çok şey varmış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---Ne Çok Şey Varmış Meğer--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---Ne Çok Şey Varmış Meğer--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.