(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞRIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞRIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunu söyleyen biri daha vardi Beren'cigim . Sen ikinci kisi oldun . Biliyor musun kaderiniz benzemesin Rabbim saglik dolu uzun ömpr versin sana . O canim arkadasim icin günlerce agladim . Sairin hakkinda ne dediler diye profilde var ya orda yazar onun yazdiklari . 37 yasindaydi .
Ulasilmaz dedigimiz dag yok . ki dünyada 8 binin üzerinde 14 dag var . bunlarin hepsine zirve yapiliyor . Ki Tunc Findik bunu hedefledi bir Türk dagcisi olarak basaracak insallah . ( Sun 11 inciyi basardi galiba son . )Tarihe gececek . Ben sadece Türkiye'nin catisina tirmandim . Cok büyük bir basari degil can . Ulasilmaz olmak ne biz neyiz .
Fakir bir zerrecik iste .. bu sitenin en kenarlarinda kuytu köselerinde duruyor öyle . :-))
Gemsiz bir rüzgarı kucaklamaktır şiir kimsesiz çocukluğumuza dönüp şarkı kırıntıları toplamaktır evrenden Görmezden geldiğimiz tüm güzel anları iliştirmektir Şahika'nın ellerine ve sonra sıcacık bir mevsime yürümektir, gönlümüzdeki sevi mırıltılarıyla. Kutlarım dost. Şiirdi.
Bu sitede sizin kadar güzel yorum yapan var midir acaba.? Bunu arastirmalilar .
Yani güzel yorum nedir ;
siiri alip irdelemek , rengi uymamis . rengini söyle yapin mi demek . siir pek sevmez böyle seyleri .
gül dalinda ciy tanesi kadar zariftir incinir efendim .
böyle iste siirin icine girip o sairin yüregine su serpmek biraz onu istiyor sanki yazan kisi .
seviyoruz oksanmayi .
bir siir siir dökülüyoruz . bazen bir zerefsan oluyoruz cölün o yanginlarinda yitip kayboluyoruz .. bazen bir kartal oluyoruz o siirin zirvelerini tavaf ediyoruz .
Labirentlerde aski ariyoruz.
iyi ki sizi taniyorum . Iyi ki siz benim dostumsunuz .
sevi icirip aşk fisildarken yâr delirmem mi gerek o vahada Z e r e f ş a n gibi yitmem mi gerek k
dustukce yukselis
yukseldikce dusus
damla
damla
asagidan yukari dusmek siirle
Sahika ne guzeldi siirle
Tesekkur ederim Siire.
Siire Sevgiyle ,
.