(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Ve Gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Ve Gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kan ve gül gül ve diken ,sevgimle ben demişti iskender doğan yıllar önce, sanırım bütün şiirlerde şarkılarda hayat hibi gül ve diken ayrılamıyor. gül kokusu burundan girer yüreğe dolar sevgili üstad, yine güle anlam yüklemişsiniz yüreğiniz dert görmesin.
Sevgili dostum, değerli yorumunuza nasil sevindim bilemesziniz. Aylar sonra yine aramiza gelmeniz beni çok mutlu etti . Hani Yunus şöyle der: " Bizi bilen bilir , bilmeyen neylesin, bilenlere selam olsun "
Siz de işte bu fakiri burada bilen , nadir insanlardan birisiniz .
Yazdiklarimi okumadiginiz zamanlar hep eksikliginizi hissettim . Nerde benim guzel yürekli arkadaşım dedim .
Yazdiğiniz her yorum değil her kelime benim için çok kıymetli .
Bunu sakin unutmayjniz.
"Aya baktim ay senle, güne baktim gün senle , güle baktim gülsenle .. gül be gülüm bül sen de ....."
Her zaman söylediğim gibi söyleyeyim..Tüm yazan-ların bahçesi sayfaları..Her gelen bir göz hakkı koparacak..Bahçenizden kopardığım kısa öz hisleriniz için af buyurun...Şiir kadar temiz olsun yaşamda herşey..Selam ve dua ile.
Ne kadar güzel bir yorumdu bu . Yazan kisiyi yüreklendirmek bu olsa dedim. Ve ayrica " o yön verene de ne demeli" demisisniz. Ne kadar hos bir incelik.
Derinlerimizde bir çığlık çöküntüsünü resmedip hayata sunarız, en asil tabloların gölgesinde yaşam kahkahaları atarken. Gözlerimizdeki hayat yansımalarıyla düşler çekeriz yaşamın derinliklerinden, avuçlarımızda pul pul olur zaman. Tebriklerimle.
ahh be dost, hiç unutma e mi.....dikenlerinde canı yanarmış, ete battığında..emmi'm hep öyle derdi bana, ve can hiç acımazmış, kan acırmış hep...hele değmez bir şey için kanadığında.......... sevgimle kal dost.....
Merhaba, Gül ve diken!.. İlk bakışta birbirine ne kadar "zıt" deniyor ...Oysa aşk bedel istiyor ya ...İşte o zaman diken güle çok yakışıyor. Yürek parçalandıkça sevgi çoğalıyor...Sevgi çoğalıyor,sevgi çoğalıyor... Teşekkür ederim saygılar.
Güle yazmayan sair var midir acep sevgili Üstadim. Bunu ilk yazmaya basladigimda Iran edebiyatiyla ilgili arastirmalarimda cok düsünmüstüm . O gül ile bülbülün aski ki bilhassa dogu ülkeleri sairlerinin cok önemli bir temasi olmustur . Fuzuli 'de sanirim basta gelir . Gül kasidesi - Gül divani .
Bir de gül vebbülbülün hikayeleri vardir ki cok severek okumusumdur bir zamanlar .
Benim de karaladiklarim oldu az bi böyle birkac gül siirim vardir . Bu siiri 12 sene önce yazmisim . Benimle beraber yaslaniyorlar siirlerim de .
Hocam cok tesekkür ederim yorumunuza . Saygilar efendim . Sevgilerimle.
sanırım bütün şiirlerde şarkılarda hayat hibi gül ve diken ayrılamıyor.
gül kokusu burundan girer yüreğe dolar sevgili üstad,
yine güle anlam yüklemişsiniz yüreğiniz dert görmesin.